خبرهای داغ:
همدان-کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی همدان با صدور پیامی از مردم برای حضور پرشور در انتخابات دعوت کرد.
کد خبر: ۹۳۵۰۹۰۵
|
۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۴

دعوت کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی همدان از مردم برای حضور پرشور در انتخاباتبه گزارش خبرگزاری بسیج، کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی همدان با صدور پیامی از مردم برای حضور پرشور در انتخابات دعوت کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«اين وظيفه‌اي است الهي، وظيفه‌اي است ملي، وظيفه‌اي است انساني، وظيفه‌اي است كه ما بايد به آن عمل بكنيم همه‌مان بايد در انتخابات شركت بكنيم.» صحيفه امام ج ۱۸ ص ۳۱۸.

حضور پرشور مردم در انتخابات، تاثیر زیادی در قوت و توانایی‌های دولت منتخب دارد و موجب افزایش آبرو، امنیت و قدرت بازدارندگی کشور می‌شود. (مقام معظم رهبری)

حضور در انتخابات ۲۸ خرداد به عنوان یک حق و وظیفه همگانی آحاد مردم، جلوه‌ای اثرگذار در جمهوریت و مهمترین ابزار تصمیم‌ساز در نظام مردم‌سالاری دینی محسوب می‌شود و هرگونه غفلت یا بی‌اهمیتی نسبت به این مسئله می‌تواند کشور را از ریل پیشرفت و ترقی دور نگه دارد. با عنایت به آنکه حضور حداکثری مردم در انتخابات تضمین کننده امنیت و اقتدار کشور است؛ حضور حداکثری و آگاهانه در انتخابات پیش رو، پیروی از خط امام (ره)، لبیک اجابت به رهبر فرزانه انقلاب، و تجدید میثاق با شهیدان به خون خفته انقلاب اسلامی است.

این حضور شکوه آفرین، گامی بلند در مسیر تحکیم و تثبیت جمهوری اسلامی و خنثی‌کننده توطئه‌های شومی است که دشمنان قسم خورده این مرز و بوم برای به زانو در آوردن ملت ایران طراحی کرده‌اند. چنان که مقام معظم رهبری نیز فرمودند: «انتخابات در کشور بسیار مهم است، هم از جنبه خارجی، هم داخلی. از جنبه داخلی یک نوسازی در کشور صورت می‌گیرد و افراد تازه نفسی و پرانگیزه وارد کار می‌شوند و در دستگاه اجرایی کشور یک نوسازی صورت می‌گیرد و نفس تازه‌ای به دستگاه اجرایی داده می‌شود. از جهت وجهه خارجی هم انتخابات و مشارکت مردم نشان دهنده اقتدار ملی است.»

کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی همدان از همگان به ویژه عموم دانشجویان، کارمندان و اساتید دانشگاه برای حضور پرشور و آگاهانه در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دعوت به عمل می‌آورد. امید است با وحدت و همدلی شاهد برگ زرین و پر افتخار دیگری از شکوه و عظمت حضور آحاد ملت ایران باشیم.

کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی همدان

انتهای پیام/

ارسال نظرات