خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان قزوین؛

آوینی‌وار خدمات کادر درمان را مستند کنیم/شاهد حماسه‌ای دیگر در انتخابات روز جمعه خواهیم بود

آیت اله عابدینی در دیدار رئیس اورژانس کشور گفت: آوینی‌وار خدمات کادر درمان و اورژانس را مستند کنیم تا در تاریخ ماندگار شود.
کد خبر: ۹۳۵۰۹۰۹
|
۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۸

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در دیدار پیرحسین کولیوند رئیس اورژانس کشور با تبریک دهه کرامت اظهار کرد: حضرت معصومه(س) و احمدبن موسی(ع) با مهاجرتی که به ایران داشتند، اهمیت ولایت و امامت را که اساس اسلام است به ما نشان دادند و این ایام را می‌باید بیشتر قدر بدانیم.


وی با تقدیر از خدمات اورژانس و کادر بهداشت و درمان تصریح کرد: مسئولان حوزه بهداشت و درمان در ایام بیماری کرونا خدمات ارزنده‌ای داشتند و با جدیت در بحث بهداشت و درمان و مقابله با این بیماری پای کار بودند که از آنها قدردانی می‌کنیم.

امام جمعه قزوین با تأکید بر اینکه آوینی‌وار خدمات کادر درمان و اورژانس کشور را ثبت و ضبط کنیم، بیان کرد: لازم است همان گونه که شهید آوینی دفاع مقدس را مستند کرد و این اقدام برکات بسیاری به همراه داشت، امروز نیز خدمات کادر بهداشت و درمان و اورژانس مستند شود تا در تاریخ باقی بماند چرا که اینها سرمایه‌های معنوی و انسانی کشور است.

ان‌شاءالله شاهد حماسه‌ای دیگر در انتخابات روز جمعه خواهیم بود

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با اشاره به انتخابات پیش رو خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله روز جمعه شاهد حماسه ای دیگر از حضور باشکوه مردم پای صندوق های رأی خواهیم بود و این اتفاق پرشور رقم خواهد خورد.

راه‌اندازی اورژانس بانوان رضایت مردم را در پی داشته است

پیرحسین کولیوند رئیس اورژانس کشور نیز در این دیدار بیان کرد: هزار دستگاه آمبولانس به زودی وارد شبکه اورژانس می‌شود که از آنها برای تقویت و تجهیز پایگاه‌های امدادی استفاده می‌شود و تعدادی از آمبولانس‌ها به قزوین اختصاص می‌یابد.

وی تصریح کرد: به کمک تجهیزات مربوط به احیا و نوار قلب سیار و در اختیار گذاشتن آن به پزشکان تاکنون موفق به نجات جان ۱۳۰ هزار بیمار دچار سکته قلبی و مغزی شده‌ایم.

رئیس اورژانس کشور گفت: در راه اندازی اورژانس بانوان گام‌های خوبی برداشته‌ایم و در برخی مناطق این اتفاق افتاده و مردم از این کار رضایت بالایی دارند و تلاش می‌کنیم با جذب دانشجویان زن، این حرکت را در کشور توسعه دهیم.

کولیوند با بیان اینکه متوسط زمان حضور اورژانس در حوادث به ۱۵ دقیقه رسیده است، افزود: در این بخش نیز پیشرفت چشم‌گیری داشته‌ایم و با استانداردهای جهانی فاصله ای نداریم.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها