شاهرود_کارشناس سیاسی بصیرت را عامل سعادت دنیوی و اخروی جامعه دانست و افزود: شرکت در انتخابات یک تکلیف و وظیفه دینی است که اگر این انتخاب از روی بصیرت و شناخت کافی باشد دشمنان نظام و انقلاب را مایوس خواهد کرد.
کد خبر: ۹۳۵۰۹۳۰
|
۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰
انتخاب از روی بصیرت دشمنان را مایوس می‌کندبه گزارش خبرنگار بسیج، حسن رضوانی در نشست بصیرتی اداره بهزیستی شهرستان شاهرود که به همت پایگاه شهید فیاض بخش بسیج ادارات حوزه الحدید در سالن جلسات این اداره و با حضور کارکنان برگزار شد، در خصوص زمینه‌های بصیرت افزایی، حضور حداکثری مردم در انتخابات، انتخاب اصلح از دیدگاه مقام معظم رهبری و ... مطالبی را بیان کرد.
این کارشناس سیاسی بصیرت را عامل سعادت دنیوی و اخروی جامعه دانسته و افزود: شرکت در انتخابات یک تکلیف و وظیفه دینی است که اگر این انتخاب از روی بصیرت و شناخت کافی باشد دشمنان نظام و انقلاب اسلامی را مایوس خواهد کرد.
وی به استقلال و امنیت کشور به عنوان دو نعمت بزرگ اشاره کرده و ادامه داد: تمامی ما جهت استمرار این استقلال و امنیت وظیفه داشته و هیچ کس نباید در فبال نظام و انقلاب بی تفاوت باشد و هرکس در حد توان خود می‌بایست مسئولیت پذیر باشد.
مسعود جهانسیر معاون مدیرکل و مدیر اداره بهزیستی شهرستان شاهرود نیز در این نشست ابراز امیدواری کرد، جلسات بصیرت افزایی با موضوعات مختلف و به صورت مستمر ادامه داشته باشد.
ارسال نظرات