مسئول نمایندگی ولی فقیه درناحیه حاجی آباد:
حجت‌الاسلام‌ احمدی نیا مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حاجی آبادگفت: حضور در عرصه انتخابات در حقیقت ادامه دادن راه شهداست.
کد خبر: ۹۳۵۰۹۴۸
|
۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان، مسئول نمایندگی ولی فقیه درناحیه حاجی آباد اظهارداشت : حضور حداکثری در انتخابات پیشرو تضمین‌کننده آینده انقلاب و نظام است و امنیت و اقتدار کشور را تقویت می‌کند.


مسئول نمایندگی، ولی‌فقیه در سپاه شهرستان حاجی آباد با بیان اینکه مشارکت مردم در انتخابات کشور را از گزند توطئه‌های دشمنان بیمه می‌کند، گفت: چشم طمع بیگانگان با این حضور حداکثری کور خواهد شد.


حجت‌الاسلام احمدی نیا افزود: هرچه مشارکت بیشتر باشد دشمنان و بدخواهان دچار رعب و وحشت می‌شوند؛ بنابراین چنین موضوعی نقطه امیدی برای جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌رود.


وی خاطرنشان نمود:ملت ایران نشان داده‌اند که همواره پای آرمان‌ها و اهداف والای انقلاب و نظام هستند و همواره با حضور خود در تمامی صحنه‌ها ولایتمداری و وفاداری خود را نشان داده‌اند.


احمدی نیا بیان کرد :علیرغم تمام تلاش‌هایی که از سوی بیگانگان برای به حداقل رساندن حضور مردم پای صندوق‌های اخذ رأی انجام می‌شود؛ ملت ایران بار دیگر با حضور حماسی و حداکثری خود ثابت می‌کنند پای آرمان‌های انقلاب و نظام ایستاده‌اند و به احدی اجازه دخالت و فتنه‌انگیزی در کشور را نخواهند داد.

ارسال نظرات