بیانیه سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا:

عبور از مشکلات با یک انتخاب شایسته ممکن است

ساری-در پیام سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا، اداره کل کار و رفاه اجتماعی، تشکلات کارگری و کارفرمایی استان مازندران آمده است: عبور از مشکلات با یک انتخاب شایسته ممکن است.
کد خبر: ۹۳۵۰۹۶۵
|
۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،  سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا، اداره کل کار و رفاه اجتماعی، تشکلات کارگری و کارفرمایی استان مازندران با صدور پیامی از عموم مردم خداجو و قشر زحمتکش و شریف کارگری استان جهت حضور پرشور و حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری، خبرگان رهبری و شورا‌های شهر و روستا دعوت بعمل آورد. متن پیام به این شرح است.

بسم الله الرحمن الرحیم 
[ إِنَّ اللَّهَ لا یغَیرُ ما بِقَوْمٍ حَتَّی یغَیرُوا ما بِأَنْفُسِهِمْ (آیه ۱۱ سوره رعد)

خدا وضع و حال هیچ قومی را عوض نخواهد کرد مگر آنکه انسان‌ها به خودشان وضع و حال خودشان را تغییر دهند.]برای تحقق دولتی جوان، مومن، انقلابی، قوی، کار آمد و پشتیبان تولید و حامی کارگران شریف و مظلومین از اقشار و آحاد مردم انقلابی، بخصوص کارگران عزیز استان مازندران که با تقدیم شهدای گرانقدر و گلگون کفن و حضور در تمام صحنه‌های مهم انقلاب پشتیبانی خود را از انقلاب و ولایت ثابت نموده اند، برای شرکت گسترده در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و خبرگان رهبری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا دعوت نموده و تاکید می‌نماید.

در همین راستا، کلیه کارگران استان مازندران دوشادوش ملت ولایی در صحنه پیش رو حضور پرشور و دشمن شکن خواهند داشت و با این افتخار که در تجلی این وحدت و انسجام ملی، سهم و نقش کوچکی داشته باشند.

دشمنان ناکام ایران اسلامی بدانند ملت شریف ایران دست از انقلاب، آرمان‌های و یاری مجاهدان واقعی دست بر نمی‌دارند و در فضایی مملو از علاقه مندی و شور در انتخابات پیش رو شرکت خواهند نمود.

همچنین، جامعه کارگری استان مازندران نیز همگام با سایر اقشار جامعه با تصمیم آگاهانه برای تعیین سرنوشت و آینده کشور خود مشارکت می‌نماید؛ لذا در این برهه از زمان با یک انتخاب شایسته با عبور از شرایط بحرانی و مشکلات، آرمان‌های امام راحل را بازخوانی کرده و برای حضور حداکثری تلاش می‌نماییم.

اکنون در نبود مرد میدان، فرمانده دلاور سپاه اسلام سپهد شهید حاج قاسم سلیمانی، میدان را خالی نکرده و طبق توصیه و سفارش مقتدای خود، امام خامنه‌ای (مدظله العالی) با صلابت در میدان انتخابات حضور و شرکت خواهند نمود.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار