خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نینوا:

انتخابات آتی، جنگ تمام عیار با دشمنان است/ نسبت به سرنوشت کشور تعصب داشته باشیم

سردار ملک شاهکوهی: انتخابات ریاست جمهوری، جنگ تمام عیار با دشمنان این انقلاب و نظام است؛ چرا که تمام توان دشمنان برای کاهش میزان حضور مردم در انتخابات بکار گرفته شده اس و نباید گذاشت که دشمنان میدان دار شوند
کد خبر: ۹۳۵۰۹۶۹
|
۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۶

انتخابات آتی، جنگ تمام عیار با دشمنان است/ نسبت به سرنوشت کشور تعصب داشته باشیم/

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سردار ملک شاهکوهی در جمع علمای اهل تسنن و تشیع و همچنین مردم شهر کلاله که در سالن فرهنگ و ارشاد کلاله حضور داشتند؛ گفت: انتخابات 1400، جنگ بین جبهه حق و باطل است که هر یک از آنها برنده این عرصه خطیر شود؛ میدان دار خواهد شد و پایانی بر دیگری است.

وی افزود: اما جبهه حق برخلاف جبهه مقابل، مکتب اسلامی را سر لوحه کار خود قرار می دهد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان تاکید کرد: مسلما شکست جبهه حق در انتخابات آتی، به منزله نابودی کشورهای اسلامی است؛ لذا می طلبد مردم شریف و مسلمان ایران اسلامی فردی شجاع، توانا، اصلح و شایسته را انتخاب کنند.

سردار شاهکوهی اظهار داشت: نباید داستان اشتباه بنی صدر را تکرار کنیم و کشور را به مرزی نابودی بکشانیم.

وی با اشاره به جنگ تحمیلی و بسیج شدن تمام جهان در مقابل ایران، تصریح کرد: جنگ اقتصادی، تهاجم فرهنگی در ادامه جنگ سخت دشمنان است که تنها با داشتن اراده قوی و اتکا به درون می توان این توطئه ها را خنثی کنیم.

فرمانده سپاه نینوا تاکید کرد: مشکل امروز مردم، پارتی، رقص، آب بازی نیست و نباید با برجسته کردن این موضوعات پیش پا افتاده به شعور مردم توهین کرد؛ چرا که آنهایی که دم از حقوق زنان می زنند؛ جان قاتل یک زن را خریدند.

سردار ملک شاهکوهی گفت: ایران یک کشوراستراتژیک در جهان است و هر کشوری برای بقا و قدرت نیازمند این کشور و خلیج فارس به عنوان شاهراه اقتصادی جهان است؛ لذا تمام تلاش دشمنان برای بدست آوردن این ظرفیت بالقوه است.

فرمانده سپاه نینوا به دشمنان داخلی و خارجی گوش زد کرد: مردم ایران، امنیت، اقتدار، آزادی، استقلال و تمایمت ارضی خود را معامله نمی کنند.

وی در پایان افزود: همانطور که به بازیکنان و هنرمندان خود در تیم های ملی و کشوری افتخار می کنیم و بر روی آنها تعصب داریم؛ باید برای کشور و خاک خود در قبال دشمنان تعصب داشته و با حضور پرشور در انتخابات آتی، امنیت، اقتدارخود در جهان را بیش از پیش تضمین کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار