خبرهای داغ:
رئیس ستاد انتخابات استان قزوین

اعلام زمان ممنوعیت تبلیغات کاندیداها

حبیبی گفت: فعالیت تبلیغاتی نامزدها از ساعت ۷ صبح روز پنجشنبه«۲۴ ساعت قبل از اخذ رای گیری» ممنوع است یعنی روز پنجشنبه ۲۷ خرداد، زمان «سکوت تبلیغاتی» می باشد.
کد خبر: ۹۳۵۱۰۱۵
|
۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۳

 

منوچهر حبیبی معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین و رئیس ستاد انتخابات استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین بیان کرد: ۹۴۵ هزار و ۳ کاندید، در استان واجد شرایط رای دادن می باشند.

وی گفت: همه اقلام انتخابات شامل صندوق های اخذ رای، بنگاه های احراز هویت، تعرفه
و اقلام بهداشتی و غیره به شهرستانها و بخش ها ارسال شده است.

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین در ادامه اظهار کرد: در انتخابات امسال ۲۲ هزار و ۱۵۷ نفر رای اولی می باشند و هزار و ۱۸۷ شعبه اخذ رای پیش بینی شده است.

حبیبی عنوان کرد: حدود ۳۰ هزار نفر عوامل اجرایی و نظارتی و بازرسی و حفاظت در راستای
انتخابات همکاری خواهند داشت.

وی با اشاره به رمان اتمام تبلیغات کاندیداها افزود: فعالیت تبلیغاتی نامزدها از ساعت ۷ صبح روز پنجشنبه«۲۴ ساعت قبل از اخذ رای گیری» ممنوع است یعنی روز پنجشنبه ۲۷ خرداد، زمان «سکوت تبلیغاتی» می باشد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین اضافه کرد: زمان آغاز رای گیری از ساعت ۷ صبح روز جمعه ۲۸ خرداد آغاز می شود و با مجوز ستاد ملی کرونا در صورت نیاز، امکان تمدید انتخابات و رای گیری
تا ساعت ۲ بامداد مقدور می باشد.

حبیبی گفت: احراز هویت رای دهندگان بصورت الکترونیکی می باشد. در هر شعبه اخذ رای یک مراقب بهداشتی حضور خواهد داشت و كليه اصول حفاظت بهداشتی برای سلامت مردم و رای دهندگان و عوامل اجرایی پیش بینی شده است.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها