خبرهای داغ:
همزمان با دهه کرامت مراسم تجلیل از دختران و بانوان ورزشکار سرخه ای در سالن ورزشی امام خمینی (ره) سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۵۱۰۳۷
|
۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ به مناسبت دهه کرامت با هدف تقویت فرهنگ ورزش دوستی و اهمیت جایگاه ورزش در سلامتی و داشتن روح و روان شاد؛ از دختران و بانوان ورزشکار سرخه ای در طی مراسمی به همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرخه در سالن ورزشی امام خمینی (ره) با حضور حجت الاسلام و المسلمین غائبی راهیار استان سمنان تقدیر شد.

حجت الاسلام و المسلمین مهدی محمدی وند رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرخه در جمع ورزشکاران ضمن ارائه تبریک دهه کرامت اظهار کرد: ورزش کردن و انجام فعالیت‌های جسمانی در کودکی و نوجوانی تاثیر بسیار زیادی در سلامت افراد در بزرگسالی دارد و علاوه بر این فعالیت‌های گروهی به کودکان کمک می‌کند که اجتماعی‌تر باشند.

وی با اشاره به اهمیت حضور و مشارکت در انتخابات گفت: مقام معظم رهبری در فرمایشات خود، انتخابات را همانند با فتح خرمشهر برشمردند، لذا مشارکت حداکثری در انتخابات خلق حماسه دیگری از جنس فتح تاریخی خرمشهر است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرخه افزود: ملت ایران از بهترین مردم زمان هستند و در آخرالزمان با وجود هجمه‌های مختلف از سوی دشمنان، همچنان با مقاومت و ایستادگی در دفاع از آرمان‌های خویش ایستاده و در اعتلا و عزت کشور خویش همواره تلاش می‌کنند.

محمدی وند تاکید کرد: مشارکت حداکثری از اهمیت بالایی برخوردار است و امیدواریم مردم با حضور در انتخابات برای سی و هفتمین بار مهر تأیید نظام جمهوری اسلامی را در شناسنامه‌های خود حک کنند.

گفتنی است در پایان این مراسم از رای اولی ها تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها