خبرهای داغ:

حفظ اقتدار ملت و نظام در گرو پیروی مردم از فرامین رهبر معظم انقلاب است

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان سرخه گفت: حفظ اقتدار ملت و نظام در گرو پیروی مردم از فرامین رهبر معظم انقلاب و پیوند مردم با این نظام و انقلاب است.
کد خبر: ۹۳۵۱۰۴۵
|
۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ جلسه بصیرت افزایی و روشنگری در زمینه ی انتخابات با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین حسین ابوالقاسمی مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان سرخه، با حضور اسکندری مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان و تعدادی از پرسنل این شبکه در محل سالن آموزش این مرکز برگزار شد.

در ابتدای جلسه لیلا اسکندری مدیر شبکه بهداشت و درمان به مطالبی در خصوص انتخابات جاری، شناسایی جریان های انحراف و انتخاب اصلح از دیدگاه امام راحل و مقام معظم رهبری اشاره کردند.

در ادامه حجت الاسلام حسین ابوالقاسمی ضمن تبریک دهه ی کرامت با اشاره شرایط حساس کنونی، اظهار کرد: آنچه بیش از همه در انتخابات پیش رو حائز اهمیت است حضور حداکثری مردم است.

وی با تأکید بر تلاش همگانی برای حضور حداکثری و پرشور مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی در روز 28 خردادماه گفت: انتخاباتی مهم و سرنوشت‌ساز پیش روی ملت ایران است که هر فردی باید به‌عنوان یک تکلیف و وظیفه شرعی در آن شرکت کند.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان سرخه تصریح کرد: چشم دشمنان به حضور حداکثری ملت ایران در انتخابات پیش رو دوخته شده است؛ بنابراین هر یک از ما می‌توانیم با حضورمان در این انتخابات در خنثی‌سازی توطئه‌های خصمانه دشمنان نقش ایفا کنید و امید آن‌ها را که همانا کمرنگ شدن حضور مردم در این عرصه است را ناامید کنیم.

ابوالقاسمی بیان داشت: حفظ اقتدار ملت و نظام در گرو پیروی مردم از فرامین رهبر معظم انقلاب و پیوند مردم با این نظام و انقلاب است و اگر این پیوند اتفاق بیفتد، حتی همه دنیا کنار هم جمع شوند و دسیسه کنند نمی‌توانند برای شکست این نظام و ملت گام بردارند و اینگونه مردم می‌توانند مکر دشمن را در هم بشکنند و این از نتایج حضور حداکثری در انتخابات است.

 

در پایان این برنامه پرسش و پاسخ بین حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسمی و پرسنل در خصوص انتخابات و طریقه ی شناسایی فرد اصلح انجام گرفت.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها