مردم با اخلاص و آگاهی در انتخابات ۱۴۰۰ شرکت کنند

آیت الله شاهچراغی گفت: مردم با اخلاص در انتخابات شرکت کنند و از خون شهیدان پاسداری کنند.
کد خبر: ۹۳۵۱۰۵۰
|
۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان؛ آیت الله شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در جلسه برنامه ریزی مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر گفت: هفتم تیر سالروز عروج ملکوتی شهید آیت ا… دکتر بهشتی و ۷۲ نفر از یاران امام خمینی (ره) با انفجار بمب به وسیله منافقان کینه توز، تذکری برای همگان بویژه خادمان و کارگزاران نظام است تا به یاد داشته باشند چه انسان‌های بزرگ، آزاده و حق طلبی درراه سربلندی ایران اسلامی، جان خویش را در طبق اخلاص نهادند و به شهادت رسیدند.

آیت الله شاهچراغی تاکید کرد: راه شهدا، ترسیم راه امروز است و تداوم راه شهدا مهم‌ترین وظیفه ما است و لذا از عموم مردم انتظار می‌رود با اخلاص در انتخابات شرکت و از خون شهیدان پاسداری کنند.

او با بیان اینکه، تلاش دشمن برای عدم مشارکت عمومی و حداکثری در انتخابات پیش رو است افزود: لازم است مردم با آگاهی و شناخت کافی از نامزد‌های انتخاباتی در انتخابات شرکت کنند و با حضور حداکثری خود مشتی محکم بردهان یاوه گویان بزنند و بدانند که هر رای که به صندوق می‌اندازند یک قدم دشمنان اسلام را وادار به عقب نشینی می‌کند.

همچنین در این جلسه غلامرضا قندهاری رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: هفته آینده از ۶ تا ۱۲ تیر، هفته نمادین برای بازخوانی و افشای حقوق بشر امریکایی است که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد. رسانه ملی، نهاد‌ها و دیگر رسانه ها، نخبگان باید چهره واقعی غرب و مشخصا آمریکا را به مردم بشناسانند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار