خبرهای داغ:
بیانیه استاد یار خواهر ناحیه بسیج امام حسن (ع):
خانم رضایی استاد یار خواهر ناحیه بسیج امام حسن مجتبی (ع) در راستای حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۳۵۱۰۶۹
|
۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

" ان الله یامرکم ان تودوا الامانات الی اهل‌ها ... "سوره نساء/ ۵۸

از تعهدات توحیدی هر انسان موحدی تلاش در جهت گسترش حاکمیت توحید و ریشه کنی طاغوت میباشد.

در سایه‌ی گسترش حکومت حق، جامعه به سمت انسانیت، عدالت و برابری طبقاتی و طبق معیار‌های دینی پیش خواهد رفت و به کمال مطلوب دست پیدا خواهد کرد.

توجه به جوانان و اقشارمختلف جامعه، رسیدگی به مسائل فرهنگی.
پیگیری برای پیشرفت متوازن کشور در ابعاد مختلف، با مشارکت مردم و تلاش مسئولان جزء موارد مهمی است که باید تلاش حد اکثری در تحقق این مهم صورت پذیرد.

هر چه حضور مردم در انتخابات بیشتر باشد و این رخداد سیاسی و اجتماعی بهتر رقم بخورد به تعبیر مقام عظمای ولایت مایه‌ی استحکام پایه‌های حاکمیت دینی و عزت و آبروی نظام اسلامی خواهد شد و جامعه بسیار پویاتر و قویتر در این مسیر حرکت
خواهد کرد و توطئه‌های اقتصادی و فرهنگی دشمنان نیز خنثی خواهد شد
و این امر محقق نخواهد شد مگر با انتخاب اصلح طبق معیار‌هایی که امام جامعه با تکیه بر مبانی دینی بدان اشاره فرمودند.

امروز کشور ما به چنین رئیس جمهوری نیاز دارد.

رئیس جمهوری معتقد به قانون اساسی با روحیه‌ای مقاوم در مقابل دشمنان، با برنامه و با تدبیر و حکمت، مهذب به اخلاق، پیش برنده‌ی کشور در عرصه‌های مادی و معنوی، مومن، انقلابی، با همت جهادی و دارای همت بر حفظ عزت و حرکت کشور در جهت اهداف انقلاب
با توجه به جایگاه ریاست جمهوری که به تعبیر رهبر معظم مهمترین و موثرترین مدیریت کشور و تقریبا همه‌ی مراکز مدیریتی و اکثر امکانات حکومتی در اختیار این مقام است، مشارکت در انتخابات و انتخاب فرد اصلح، موجب تحقق تمام برنامه‌های صعود تمدنی
انقلاب عزیز خواهد شد یعنی اجرایی شدن کامل بیانیه‌ی گام دوم انقلاب.

دشمن این را میداند و لذا از مدت‌ها قبل به فرمود: ه‌ی امام خامنه‌ای عزیز
با تمام قوا به شدت و بصورت شبانه روزی به انگیزه سوزی و دلسرد کردن
مردم مشغولند.

ما بسیجیان و ارکان صالحین ناحیه‌ی امام حسن مجتبی علیه السلام با اعلام تجدید میثاق با ولایت، محضر امام عزیزمان عرضه میداریم.

آقاجان، با تمام قوا در مقابل این جبهه‌ی انگیزه سوز بپا خواسته ایم و با تلاش حداکثری در جهت ادای تکلیف تواصی به حق، از هیچ تلاشی در جهت امید بخشی و شور آفرینی و جلب مشارکت حداکثری در جامعه فرو گذار نخواهیم کرد به امید نصرت و یاری خدای متعال ان شاءالله.

ان تنصرو الله ینصرکم و یثبت اقدامکم


انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها