سپاه بیت المقدس کردستان در آستانه برگزاری انتخابات سرنوشت ساز با صدور بیانیه‌ای از اقشار مختلف مردم برای حضور در پای صندوق‌های رأی دعوت به عمل آورد.
کد خبر: ۹۳۵۱۰۷۳
|
۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سپاه بیت المقدس کردستان در آستانه برگزاری انتخابات سرنوشت ساز با صدور بیانیه‌ای از اقشار مختلف مردم برای حضور در پای صندوق‌های رأی دعوت به عمل آورد.

متن بیانیه به شرح ذیل میباشد:

در آستانه برگزاری انتخابات سرنوشت‌ساز ریاست جمهوری، هستیم انتخاباتی که تضمین کننده جمهوریت، استقلال و عزت میهن اسلامی است.


"انتخابات" به عنوان مظهر اراده ملی و مردم سالاری دینی یکی از عرصه‌هایی است که ملت عظیم‌الشأن ایران طی ۴۱ سال گذشته آن را در زمره وظایف شرعی، ملی و انقلابی غفلت ناپذیر تلقی و با حضور هوشمندانه و انتخاب آگاهانه خود همواره ابهت، عزت، عظمت و اقتدار میهن اسلامی را به رخ جهانیان کشیده است.

بی‌تردید حضور متراکم، حداکثری و عمومی و در عین حال مومنانه و آگاهانه مردم در پای صندوق‌های رأی در انتخابات روز جمعه، ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ حماسه شگفتی‌ساز و معجز گون دیگری را در تاریخ انقلاب اسلامی و ایران عزیز خلق و با وارد ساختن سیلی محکم دیگری به آمریکای تروریست و جنایتکار، آمال و آرزو‌های شیطانی جبهه دشمن را باطل و با ارتقای قدرت ملی، نوید بخش تولید مجلسی معظم، مقتدر و درخور شایستگی‌های ملت ایران گردد.
مردم آزاده و سربلند کردستان که از آغاز پیروزی انقلاب تاکنون، با حضور مؤمنانه و آگاهانه خود در انتخابات، اراده استوار خود را در پاسداری از دستاورد‌های گران‌سنگ انقلاب اسلامی در پیش چشم همگان به تماشا گذاشته و برای ایران افتخار و عظمت آفریده‌اند، بار دیگر در این آوردگاه سرنوشت‌ساز به صحنه می‌آیند تا با ایفای رسالت ملی و دینی خود، حماسه‌ای دیگر بیافرینند.
حضور حداکثری و آگاهانه در انتخابات پیش رو، پیروی از خط امام (ره)، لبیک اجابت به رهبر فرزانه انقلاب، و تجدید میثاق با شهیدان به خون خفته انقلاب اسلامی است. این حضور شکوه آفرین، گامی بلند در مسیر تحکیم و تثبیت جمهوری اسلامی و خنثی‌کننده توطئه‌های شومی است که دشمنان قسم‌خورده این مرزوبوم برای به‌زانو درآوردن ملت ایران طراحی کرده‌اند.

به‌درستی که خداوند سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمی‌دهد تا خودشان دست به تغییر بزنند. اکنون خرمشهر دیگری رسیده است و مرد میدان می‌طلبد در این زمان دشمن با تمام قوای داخلی و خارجی به تقابل با شجره طیبه جمهوری اسلامی ایران بر خواسته بر ما تکلیف است با حضور در عرصه انتخابات و با تجدید پیمان با امام راحل و ۲۳۰ هزار شهید انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و مدافعین حرم ادامه‌دهنده راه آنان و مدافع آرمان‌های انقلاب باشیم.


با اشاره به اهمیت ویژه و فزاینده این دوره از انتخابات، با دعوت از اقشار و آحاد مختلف مردم رشید، هوشمند، دشمن‌شناس و شریف کردستان برای شرکت گسترده در انتخابات پیش رو تاکید می‌شود مردم بصیر و فهیم کردستان با حضور باشکوه و پرشور خود حماسه دیگری را خلق و عطیه الهی مردم سالاری دینی را حفظ و حراست نموده و فرصت تقویت قدرت نرم نظام اسلامی را مغتنم شمرده و با حضور پرشور و آگاهانه خود در پای صندوق‌های رأی اقتدار، آمادگی، اتحاد، همدلی، و بصیرت‌شان را در برابر امواج هجمه‌های بی‌شمار دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی ثابت کرده و حافظ راستین و مستحکم آرمان‌های والای امام راحل (ره)، شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت در میعادگاه ۲۸ خردادماه خواهند بود.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات