همزمان بافرارسیدن دهه با برکت کرامت به همت سپاه بندرخمیر ۷۰۰بسته معیشتی بین نیازمندان وقشرآسیب پذیرشهرستان توزیع شد.
کد خبر: ۹۳۵۱۰۷۵
|
۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۱

فرمانده سپاه بندرخمیراظهارکرد:دهه کرامت فضای معنوی بی بدیلی برای مومنین در دستگیری و کمک به نیازمندان با تاسی از سیره نبوی و ائمه اطهار (ع) می باشد که با توجه به همزمانی این دهه پر خیر و برکت با ایام انتخابات، فرصت بی نظیری برای مردم مومن و انقلابی فراهم نموده تا در نهضت کمک های مومنانه حضوری پر شور داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان ،سرهنگ اسلامی افزود: پیرو فرامین مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در ادامه مراحل قبل نهضت موفق و اثر بخش رزمایش مواسات وهمدلی که حماسه و موج امید و عزت را در جامعه ایجاد کرد و موجب همدلی بین نهاد ها، اقشار بسیج و آحاد مردم گردید اجرای این مرحله تا پایان سال در دستور کار بسیج قرار گرفته است.

وی گفت:دراین مرحله۷۰۰ بسته معیشتی شامل برنج،روغن،حبوبات،رب،ماکارونی و۱۲ تن آردبه ارزش ریالی هر بسته ۳۵۰هزارتومان با همکاری خیرین و ستاداجرایی فرمان امام (ره)دربین جامعه هدف توزیع می گردد.

حجت الاسلام والمسلمین صالحی امام جمعه محترم شهرستان نیز دراین آئین با قدردانی از زحمات بسیج وسپاه شهرستان اذعان داشت:جهادگران بسیجی دراین برهه حساس هرآنچه درتوان داشتنددرخدمت رسانی به مردم مخصوصا کسانی که به واسطه شیوع بیماری کرونا نیازمندشدند درطبق اخلاص ارائه نمودند وهمچنان تحت هرشرایطی درکنارملت با سربلندی ایستاده واز هیچ کمکی دریغ نمی کند.

ارسال نظرات