عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی بر پایه حضور و شرکت حداکثری مردم در انتخابات است

نیکشهر- حجت الاسلام بامری گفت: امروز دشمن بیکار ننشسته بلکه با تبلیغات دروغین رسانه ای خود در پی محقق شدن راهبرد حداقلی مردم در انتخابات است.
کد خبر: ۹۳۵۱۰۸۶
|
۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۳
به گزارش خبرنگار بسیج از نیکشهر،  نشست سیاسی و بصیرتی با همت حوزه شهید رجایی ادارات شهرستان با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین بامری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان سراوان در اداره برق شهرستان نیکشهر با شرکت پرشور پرسنل این اداره با رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

 حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری موضوع انتخابات را امری بسیار مهم دانست و گفت: امروز آبرو و عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر پایه حضور مردم و شرکت حداکثری در انتخابات پیش‌رو است .
 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان سراوان افزود: امروز دشمن بیکار ننشسته بلکه با تبلیغات دروغین رسانه ای خود در پی محقق شدن راهبرد حداقلی مردم در انتخابات است.
 
وی بیان کرد: بر تمامی آحاد مردم وظیفه است تا نسبت به حضور حداکثری و انتخابات هوشمندانه تبیین و روشنگری کنند.
 
در ادامه این نشست حجت الاسلام و المسلمین قادری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان نیکشهر نیز گفت: باید به افراد قوی توانمند ورسالم و صادق که دلسوز مردم باشد رآی داد.
 
وی شاخص‌های فرد اصلح از دیدگاه مقام معظم رهبری را ساده زیست و خدمتگزار مردم باشد،  بلند نظر بودن و نهراسیدن از دشمن  بیان کرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار