خبرهای داغ:

همایش سیاسی کارکنان یگان حفاظت شخصیت‌ ها

همایش سیاسی کارکنان یگان حفاظت شخصیت‌ها با حضور سردار میرفیضی فرمانده نیروی انتظامی قم در حسینیه یگان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۵۱۰۹۳
|
۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، دراین همایش سردار میرفیضی به حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو اشاره نمود و گفت::ما تمام سعی مان بر آوردن مردم پای صندوق رای باشد تا با حضور حداکثری مردم در انتخابات سیلی محکمی به صورت آمریکا نواخته شود.

وی ادامه داد:امروز آمریکائی‌ها با فشار حداکثری و کار‌های بین المللی را در بن بست قرار دادن سعی بر بهره گیری از این انتخابات را دارند.


میرفیصی افزود:در این بین جریان نفاق با سناریوی زنبور کارگر سعی بر فعال نمودن کانون‌های شورشی و منازعات سیاسی را دارند.

فرمانده نیروی انتطامی استان قم ضمن اشاره به راهبرد مشترک سلطنت طلب‌ها با عنوان خیمه بزرگ و نافرمانی مدنی و شعار نویسی وتشویق اقشار آسیب پذیر گفت::ما باید مانع عملیات روانی دشمن در قشر آسیب پذیر و مورد هجمه دشمن شویم، امروز نا رضایتی مردم از گرانی وفساد منجر به آسیب زدن به انتخابات و حضورکمرنگ مردم می‌شود.


سردار میرفیضی در پایان با اشاره به باور پذیری شایعات در جامعه و غالب بودن گفتمان غیر رسمی و تاثیر آن بر مردم بیان داشت: مولفه قدرت ما امروز حمایت مردم است و تا زمانی که مردم از نظام حمایت و پشتیبانی نمایند سرمایه اجتماعی ما حفظ می‌شود.

امروز عده‌ای میگویند اگر مشارکت زیر ۲۵ درصد در انتخابات صورت بگیرد آن نظام مشروعیت ندارد در حالیکه امروز همه این‌ها القائات دشمن است که مردم را بطوری از صنحه انتخابات دور نمایند.

وی خاطر نشان کرد:اختلاف بین نهاد‌ها امروز از شیوه‌های عملیات روانی دشمن است و بر خلاف القای دشمن دو نهاد سپاه و نیروی انتظامی با یک هدف در راه تحقق آرمان‌های انقلاب قدم بر می‌دارند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات