خبرهای داغ:
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین؛

۳۶ واحد مسکونی از پروژه موقوفه ارغوان، واگذار شد

حجت الاسلام مجیدی گفت: این پروژه دارای ۳۶ واحد مسکونی از پروژه فاران بن ارغوان می باشد که در استان قزوین، شهرستان بیدستان، واقع شده است.
کد خبر: ۹۳۵۱۰۹۴
|
۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۵

 

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین حجت الاسلام سیدمصطفی مجیدی در جلسه واگذاری ۳۶ واحد از ۱۶۰ واحد مسکونی موقوفه قازان ابن ارغوان، بیان کرد: این پروژه دارای ۳۶ واحد مسکونی از ۱۶۰ واحد مسکونی می باشد که در استان قزوین، شهرستان بیدستان، واقع شده است.

وی گفت: پروژه بیدستان در ۳ بلوک به مساحت عرصه حدود ۷۴۰ مترمربع و با زیربنای بالغ بر ۳ هزار و ۵۰۰ مترمربع توسط شرکت پیشگامان توسعه ماندگار تکمیل شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین در ادامه اظهار کرد: قرارداد این پروژه بین بنیاد توسعه و عمران موقوفات کشور بعنوان کارفرما و شرکت پیشگامان توسعه ماندگار بعنوان پیمانکار در قالب قرارداد پیمانکاری با مصالح در آذرماه سال گذشته به مدت ۶ ماه منعقد گردیده است.

حجت الاسلام مجیدی عنوان کرد: علیرغم وجود محدودیت های ناشی از ویروس کرونا و چالش های ناشی از افزایش لحظه ای قیمت مصالح و دستمزد پیمانکاران در مقاطع مختلف، خوشبختانه به فضل الهی عملیات اجرا و تکمیل پروژه با قدرت و سرعت ادامه یافت و پروژه مطابق با برنامه زمان بندی و مدت زمان قید شده در قرارداد، تکمیل و به مرحله بهره برداری رسیده است.

وی افزود: لازم بذکر است از نظر فنی و مهندسی نظیر کیفیت مصالح مورد استفاده، نوع ساخت و زیبایی ظاهری دارای تغییرات و بهبودهای چشمگیری در مقایسه با ساختمان های مجاور احداثی این پروژه می باشد و امید است با استعانت از خداوند متعال و بهره گیری از دانش روز نسبت به آبادانی و احیای موقوفات بیش از پیش مثمرثمر باشیم.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار