در روز ملی تکریم امامزادگان برگزارشد؛
همزمان با پنجم ذی القعده روز تجلیل از امامزادگان و بقاع متبرکه، آستان مقدسه امامزادگان حلیمه و حکیمه سلام الله علیهما شهرکرد با رعایت اصول بهداشتی گلباران و عطرافشانی شد.
کد خبر: ۹۳۵۱۱۰۸
|
۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۵

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با دهه سراسر نور کرامت و میلاد با سعادت کریمه اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام ،حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها ، ولادت مسعود حضرت احمدبن موسی علیه السلام و خجسته میلاد باسعادت امام رئوف حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام، در روز ملی تکریم و بزرگداشت امامزادگان، مراسم گلباران و عطر افشانی مضجع نورانی امامزادگان حلیمه و حکیمه سلام الله علیهما شهرکرد برگزارشد.

در این مراسم معنوی و با شکوه که حجت‌الاسلام سیدجعفر مرتضوی مشاور استاندار در امور هماهنگی روحانیت، ائمه جمعه و جماعت استانداری،حجت‌الاسلام امیری مدیرکل اروقاف و امورخیریه استان،جمعی از روحانیون و مسئولان استان، رییس بیمارستان و کادر درمان هاجر سلام الله علیها شهرکرد و جمعی از مسئولان، دانشجویان و کارکنان پردیس رحمتیه دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، بسیجیان و یادگاران سالهای دفاع مقدس حضور داشتند، رئیس مرکز آموزشی و درمانی هاجر سلام الله علیها شهرکرد با تبریک موالید دهه کرامت، روز ملی تکریم و بزرگداشت امامزادگان را ، گرامیداشت.

دکتر احمد رئیسی به تلاش ارزشمندپزشکان و کادر درمان برای جلوگیری از شیوع بیماری منحوس کرونا اشاره کرد و گفت: مدافعان سلامت، جهادگران خط مقدم مبارزه با ویروس منحوس کرونا هستند و رسالت و تعهد سنگینی در قبال سلامت جامعه به عهده دارند که در این راستا سلامتی خود را نیز در کف اخلاص گذاشته‌اند و جمعی از این عزیزان به فیض شهادت نایل آمدند.

وی ادامه داد: همزمان با دهه کرامت و در روز ملی تکریم و بزرگداشت امامزادگان، جمعی از پزشکان، کادر درمان و دانشجویان به نمایندگی از مدافعان سلامت و به نیابت از شهدای سلامت دراین مراسم نورانی شرکت کردند.

تلاوت آیات نورانی قرآن مجید، خیر مقدم گویی،مولودیه خوانی، گلباران و عطر افشانی مضجع نورانی امامزادگان حلیمه و حکیمه سلام الله علیهما شهرکرد از دیگر برنامه های این مراسم با شکوه بود.

ارسال نظرات