فرمانده سپاه سلمان در فنوج:

هر رای ما مانند موشک شهاب قدرت جمهوری اسلامی ایران را به دنیا نشان می دهد

فنوج-فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: اثرگذاری حضور مردم ایران در انتخابات ۲۸ خرداد مانند مقاومت مردم سوریه است که حتی با وضعیت بمباران شدن تمامی شهرهای سوریه با حضور حداکثری خود حماسه آفریدند.
کد خبر: ۹۳۵۱۱۱۸
|
۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۸
به گزارش خبرنگار بسیج از فنوج، سردار احمد شفائی، فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان از ناحیه مقاومت بسیج سپاه فنوج بازدید و در نشست روشنگری انتخابات که با حضور بسیجیان، فرماندهان پایگاه ها، حوزه های مقاومت ریش سفیدان، سران طوایف در ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان برگزار شد شرکت کرد.

سردار احمد شفائی در این نشست گفت: ۲۸ خرداد یک انتخاب معمولی نیست، بلکه یک تقابل جدی بین کفر و اسلام است.
 
فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان افزود: اثرگذاری حضور مردم ایران در انتخابات ۲۸ خرداد ماه مانند مقاومت مردم سوریه می باشد که حتی با وضعیت بمباران شدن تمامی شهرهای سوریه با حضور حداکثری خود حماسه آفریدند.

این مسئول ادامه داد: همان گونه که رهبر فرزانه انقلاب امام خامنه ای(مدظله العالی) فرمودند که هم اکنون نیاز کشور به یک دولت حزب الهی می باشد ما نیز باید با حضور مشارکت حداکثری فردی اصلح را انتخاب کنیم.

وی در رابطه با مشکلات شهرستان فنوج نیز اظهار داشتند:حال نوبت اجرای متولیان کشور است که باید از ظرفیت ها استفاده کنند با توجه به وجود معادن سرشار و آب های فراوان نباید این شهرستان در چنین وضعیتی باشد.

فرمانده سپاه سلمان در پایان خاطرنشان کردند: انتخابات یک روز است اما اثرات آن در طول تاریخ مشخص خواهد شد شناخت زمان و مکان بسیار مهم است، هر رای شما به مانند موشک شهاب می باشد که می‌تواند قدرت جمهوری اسلامی ایران را به دنیا نشان دهد.
اخبار مرتبط
ارسال نظرات