خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: مردم به شعار‌های صرف توجه نکنند چراکه عملکرد افراد و مشورت با نخبگان قابل اعتماد نیز مهم است.
کد خبر: ۹۳۵۱۱۹۷
|
۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۰
حجت الاسلام سید محمدنبی موسوی‌فرد نماینده، ولی فقیه در استان خوزستان در اجتماع رأی اولی‌های خوزستان با موضوع انتخابات ۱۴۰۰ اظهار کرد: در آستانه انتخابات بسیار سرنوشت سازی قرار گرفته‌ایم که الحمدالله مردم در تمام صحنه‌های انقلاب هرکجا احساس نیاز حضور پیدا کنند، حاضر شده‌اند.

وی با اشاره به تلاش دشمن برای عدم یا کاهش حضور مردم پای صندوق‌های رأی، افزود: اگر به دنبال این هستیم که بخش، روستا، شهر، روستا و ایران اسلامی به قله‌های ترقی راه پیدا کند باید در این انتخابات شرکت کنیم.

نماینده، ولی فقیه در خوزستان با بیان این‌که اولین مطالبه درخصوص انتخابات ریاست جمهوری، حضور حداکثری است، گفت: دومین مطالبه نیز تلاش برای رأی دادن به فرد اصلح است که در این خصوص شاخصه‌هایی وجود دارد. خواهش بنده این است که مردم به شعار‌های صرف توجه نکنند بلکه عملکرد افراد و مشورت با نخبگان قابل اعتماد بسیار مهم است.

ویادامه داد: کاندیدای ریاست جمهوری که تنها شعار دادند، دروغ گفتند، تهمت زدند و افترا بستند طبیعتا این‌ها نمی‌توانند به عنوان یک فرد مورد اعتماد مردم قرار گیرند و رأی مردم را به خود اختصاص دهند. حرف بنده است که تلاش برای حضور حداکثری و انتخاب فرد اصلح که بتواند مشکلات کشور را حل کند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها