خبرهای داغ:
رئیس حوزه علمیه خوزستان گفت: همه مردم برای تقویت نظام و انقلاب باید در انتخابات شرکت کنند و این باعث سربلندی کشور می‌شود.
کد خبر: ۹۳۵۱۲۰۵
|
۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۰
آیت الله سید علی موسوی جزایری در گفت و گو با خبرنگار بسیج در اهواز اظهار داشت: شرکت در انتخابات یک تکلیف شرعی است چراکه باعث عزت و شوکت اسلام و عزت و قدرت یک ملت مسلمان می‌شود و در این راستا هر کاری انسان بتواند انجام دهد تکلیف شرعی اوست.

وی افزود: مرحوم امام خمینی (ره) و مراجع تقلیدی که هم‌ردیف وی بودند مانند آیت الله العظمی گلپایگانی و آیت‌الله‌العظمی اراکی مکرراً بیان می‌کردند که شرکت در انتخابات و رأی دادن یک تکلیف شرعی است همچنین مراجع معاصر و رهبر معظم انقلاب نیز مکرراً به این نکته اشاره‌کرده‌اند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در ادامه بیان داشت: بنابراین اگر ما به فضل الهی به این کار عمل بکنیم (در انتخابات شرکت بکنیم) در حقیقت به یک تکلیف شرعی عمل کرده‌ایم علاوه بر اینکه تکلیف ملی ما نیز هست همچنین آینده روشنی را برای خودمان ترسیم می‌کنیم و به این وسیله قدمی درراه حل مشکلات اقتصادی کشور برمی‌داریم.

وی خاطرنشان کرد: نفس شرکت در انتخابات یک تکلیف شرعی است فارغ از اینکه به چه کسی رأی دهیم و عزیزان می‌توانند به فضل الهی هر شخصی را اصلح می‌دانند به او رأی دهند.

آیت الله موسوی جزایری، به تبلیغات گسترده دشمنان برای شرکت نکردن مردم در انتخابات اشاره کرد و ابراز داشت: سرکرده‌ی منافقین بعد از ۱۷ هزارنفری که این سازمان تروریستی از جوانان ایرانی کشته و اگر نیرو‌های امنیتی جلوی آن‌ها را نمی‌گرفتند ترورهایشان تابه حال ادامه داشت باکمال وقاحت و پرروئی تمام به ملت ایران پیام می‌دهد که در انتخابات شرکت نکرده و رأی ندهید.

وی افزود: عدم شرکت در انتخابات و یا مشارکت کم مردم باعث می‌شود که منافقین، اسرائیل و وهابیت جشن گرفته و رقص و پای‌کوبی کنند و ما باید از آن روز بترسیم که با دست خودمان، کشورمان را تضعیف کرده و باعث تقویت دشمن شویم.

رئیس شورای علمیه خوزستان، در پایان گفت: از همه‌ی عزیزان، هم وطنان و هم استانی هایم می‌خواهم با اعتقاد راسخ، ایمان کامل، توکل بر خدا و امید به آینده در انتخابات شرکت کنند چراکه بنده بسیار امیدوارم که وضعیتمان از این حالت خارج‌شده و سروسامان پیدا کند.

انتهای پیام
ارسال نظرات
پر بیننده ها