قانع با تأکید بر اینکه برای شرکت در انتخابات باید نگاهمان به شهدا باشد نه غربی‌ها، گفت: سرنخ عدم شرکت در انتخابات به دشمنان انقلاب بازمی‌گردد.
کد خبر: ۹۳۵۱۲۷۷
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، مهدی قانع مجری و بازیگر یزدی با اشاره به اینکه سطح شهر پر از تابلو‌ها و بنر‌های تبلیغاتی با شعار‌های متفاوت از سوی نامزد‌های انتخاباتی است، گفت: ما در زندگی خود هر روز انتخاب‌هایی را داریم، انتخاب می‌کنیم چه بپوشیم، چه بخوریم، چه‌کاری انجام دهیم و بسیاری دیگر انتخاب‌ها که با آن سروکار داریم.

وی با بیان اینکه انسان برای انتخاب‌های خود، مستقل است، افزود: در حال حاضر می‌بینیم که عده زیادی به علت گرانی‌ها و وضعیت اقتصادی نامناسبی که در کشور به وجود آمده، دیگران را به شرکت نکردن در انتخابات تشویق می‌کنند.

قانع گفت: وقتی‌که به دنبال سرنخ اینکه چرا در انتخابات شرکت نکنیم به افرادی مثل مریم رجوی، مسیح علینژاد، رئیس‌جمهور اسرائیل و دشمنان انقلاب می‌رسیم.

این هنرمند یزدی با تأکید بر اینکه ما نباید در انتخابات جمهوری اسلامی به نگاه غربی‌ها توجه کنیم، افزود: ما باید به افرادی نگاه کنیم که برای امنیت و استقلال و آزادی کشورمان جان خود را فدا کردند پس شرکت در انتخابات وظیفه همه ما می‌باشد.

وی خاطرنشان کرد: برای امنیت سربلندی به‌پای صندوق‌های رأی خواهیم آمد پس انتخاب درست یا اشتباه ما نتیجه آن به خودمان بازخواهد گشت پس انتخاب رئیس‌جمهور، اعضای شورای شهر و ... برای کشورمان بسیار مهم و حیاتی خواهد بود.
ارسال نظرات