نشست روشنگری پایگاه مطهره حوزه نرجس خاتون ناحیه مرکزی یزد

پایگاه مطهره حوزه نرجس خاتون ناحیه مرکزی در نشستی با عنوان روشنگری از خانم رفیعی جهت سخنرانی پیرامون انتخابات و حضور حداکثری در جمع بانوان محله محمودآباد در حسینیه‌ی بزرگ این محله دعوت به عمل آورد.
کد خبر: ۹۳۵۱۲۹۵
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۸
به گزارش خبرنگار خبرگزای بسیج از یزد: پایگاه مطهره حوزه نرجس خاتون ناحیه مرکزی در نشستی با عنوان روشنگری از خانم رفیعی جهت سخنرانی پیرامون انتخابات و حضور حداکثری در جمع بانوان محله محمودآباد در حسینیه‌ی بزرگ این محله دعوت به عمل آورد.
رفیعی گفت: برای عاقبت بخیری باید دو کار را انجام دهید. اولین کار این است که برای ظهور امام زمان (عج) کار کنید و دوم این که در خط رهبری باشید.
وی افزود: شب عاشورا امام حسین (ع) به اصحاب فرمودند: «شما بروید این‌ها با من کار دارند.»، اما اصحاب گفتند اگر هزار بار به دنیا بیاییم باز هم میخواهیم در رکاب شما شهید شویم؛ و پای امامشان هم تا پای جان ایستادند. این دفاع و حمایت از امام و، ولی زمان است که بر همگان واجب است.
رفیعی تصریح کرد: الان هم اگر می‌خواهید عاقبت بخیر شوید باید گوش به حرف رهبری بدهید و ببینید ایشان با ملاک‌هایی که گغتند نظرشان بنابر اصلح کیست که آن را انتخاب کنیم و این چنین از، ولی دفاع کنیم.
وی خاطر نشان کرد: مبادا معاندین و دشمنان لحظه‌ی آخر افکارتان را فریب دهند و شما را از رای دادن به اصلح و یا حتی از رای دادن بازدارند.
ارسال نظرات