سردار علی محمد اکبری با اشاره به دشمنی همیشگی دشمنان انقلاب، افزود: در 43سال گذشته هرجایی نیاز به حضور مردم بوده به صحنه آمده و حماسه آفریده اند.
کد خبر: ۹۳۵۱۳۳۹
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در گفتگوی خبری، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، دفاع مقدس، مدافعان سلامت، امنیت و حرم بویژه شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: همیشه در مقاطع مختلف در 43 سال گذشته هرجایی نیاز به حضور در صحنه های مختلف بوده، مردم حضور پیدا کرده اند و حماسه آفریده اند.

سردار علی محمد اکبری با اشاره به دشمنی همیشگی دشمنان و تلاش آنها برای عدم حضور مردم در مناسبت ها و ایام الله ها ، اظهار کرد: در انتخابات 28 خرداد پیش رو نیز همچون دوران گذشته مردم در لبیک به مطالبه مقام معظم رهبری به میدان آمده و حماسه خواهند آفرید.

وی گفت: شاهد هستیم که دشمنان تلاش می کنند برای عدم حضور و مشارکت حداکثری مردم در صحنه های مختلف و امروز تمام معاندین و مخالفین و استکبار جهانی در ناامید کردن مردم برای عدم مشارکت سرنوشت ساز به میدان آمده اند؛ اما این ملت نشان داده اند که هرجا نیاز به حضور باشد، همچنان در صحنه حضور خواهند داشت و همچون گذشته پای آرمان های خود ایستاده اند.

سردار اکبری، خاطرنشان کرد:  بعنوان خادم سپاه قمربنی هاشم علیه السلام از همه اقشار ملت اعم از بسیجیان، مردم عزیز و ولایتمدار استان چهارمحال و بختیاری که حقاً و انصافاً دِین خود را به آرمان های انقلاب اسلامی و وظیفه خود را با تقدیم بیش از 2440 شهید برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی به صورت کامل انجام داده اند، برای حضور حداکثری در پای صندوق های رأی دعوت می کنم.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام گفت: ما برای اقتدار و شکوه کشورمان اهمیت قائل هستیم و باید در این صحنه ها حضور پیدا کنیم و بدانیم هر رأی  که توسط مردم عزیز در صندوق ریخته می شود تیری بر قلب دشمنان است.

سردار اکبری، با اشاره به بیانات و وصیت نامه شهید حاج قاسم سلیمانی، نظام مقدس جمهوری اسلامی را حرم دانست و گفت: اگر خدایی ناکرده این حرم دچار آسیب شود، سایر حرم ها در امان نخواهند بود.

وی با تأکید بر اینکه حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح یکی از ضرورتهاست،  اظهار کرد: نیاز امروز کشور وحدت، انسجام و یکپارچگی است و حضور حداکثری مردم در انتخابات مشت محکمی به دهان یاوه گویان و دشمنان انقلاب است که منتظر هستند عدم حضور ما را ببینند.

سردار اکبری ابراز امیدواری کرد؛ ان شاءالله مردم ما علی رغم گلایه های به حقی که دارند، حضور حداکثری در انتخابات خواهند داشت و روزهای آینده جشن این حماسه حضور را می گیرند و همچون ادوار گذشته نشان می دهند در صحنه های مختلف دفاع از انقلاب حضور دارند.

وی با تقدیر از اصحاب رسانه و صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و شبکه استانی جهانبین در پخش برنامه های نامزدهای ریاست جمهوری و آگاهسازی مردم ، همچنین ایجاد شور و نشاط انتخاباتی،  اظهار کرد: ان شاءالله ثمره این کارهای بسیار ارزشمند را در 28 خرداد به یاری خدا خواهیم دید.

ارسال نظرات