خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه بوانات گفت: باید درانتخاب اصلح فردی انتخاب کنیم که حافظ ارزش‌های اسلامی باشد.
کد خبر: ۹۳۵۱۳۵۴
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، نشست بصیرتی پایگاه امام حسین بوانات با سخنرانی مسئول نمایندگی در مسجد علی ابن ابیطالب شهرک ولی عصر برگزار شد.
حجت الاسلام سادین در این نشست گفت: شرکت در انتخابات وظیفه شرعی است و به فرموده خداوند متعال، مسلمانان در هر عرصه اجتماعی که شرکت می کنند موجب ناراحتی و غیظ کفار می شود و در هر پیروزی که در این عرصه ها ایجاد می شود عمل نیک و صالح برای آنان ثبت می گردد.
وی گفت: آیه ۱۳۰سوره توبه این آیه سیاسی ترین آیه قرآن بشمار میرود ، در نتیجه مهمترین عرصه اجتماعی در کشور اسلامی ما همین انتخابات و حضور مردم در پای صندوق های رأی است که با حضور حداکثری مردم تضمین بقاء انقلاب اسلامی و خاری در چشم دشمنان اسلام و نظام خواهد بود.
وی افزود: بزرگترین خواستگاه لیبرالها و کسانی که قبله و آمالشان غرب و فرهنگ منحط غربی است جریان و تفکر سکولار است.
به گفته سادین، سخن بعضی از کاندیای ریاست جمهوری که اصل روحانیت و ارزشهای انقلاب و وصایای شهدا را زیر سؤال میبرند برگرفته از همین فرهنگ سکولار است، لذا خیلی منصفانه و عمیق به این مسأله نگاه کنیم و در انتخاب شخص اصلح بسیار دقت کنیم و کسی را انتخاب کنیم که حافظ ارزش های انقلاب و اسلام باشد و حداقل خودش به انقلاب و کار جهادی و انقلابی ایمان و اعتقاد داشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها