راهیار اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: انتخابات را یک فرصت مهم و تاثیرگذار برای پیشرفت و رفع مشکلات کشور دانست.
کد خبر: ۹۳۵۱۳۶۲
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ همزمان با انتخابات 1400 نشست روشنگری و بصیرتی با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین غائبی راهیار اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان و حضور حجت الاسلام و المسلمین مهدی محمدی وند رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرخه به همت پایگاه مقاومت بسیج فاطمه بنت اسد مومن آباد در محوطه بیرونی این پایگاه برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین غائبی در این جمع ضمن تبریک دهه پرمهر کرامت و اشاره به انتخابات پیشرو و اهمیت حضور و مشارکت حداکثری در صحنه انتخابات اظهار کرد: بی تردید انتخابات و تعیین سرنوشت کشور توسط مردم یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی ایران است و شرکت حداکثری مردم در آن موجب حفظ اقتدار و پیشرفت کشور در برابر توطئه دشمنان می‌شود.

وی افزود: در واقع تجربه ثابت کرده که حضور حداکثری مردم در انتخابات همواره باعث مأیوس کردن دشمنانی شده که به دنبال براندازی انقلاب و اسلام هستند.

راهیار اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان انتخابات را یک فرصت مهم و تاثیرگذار برای پیشرفت کشور و رفع مشکلات دانست و افزود: انتخاب یکی از مظاهر تعیین سرنوشت آینده است.

غائبی تداوم راه شهدا، بیداری، آگاهی و دفاع همه جانبه را لازمه ادامه راه شهدا دانست و اظهار داشت : این بار نیز با حضور حداكثری پای صندوق های رای و انتخاب اصلح ترین افراد، نمایشی پر شور از اتحاد، همدلی و یكپارچگی را برای جهانیان به تصویر خواهیم كشید.

گفتنی است این برنامه با شکوه و استقبال پرشور بسیجیان همراه بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها