ساری-حجت الاسلام حسینیان  اهداف و برنامه‌های دشمن را کاهش رای، کاهش مشروعیت جمهوری اسلامی، هرچه مشارکت پایین عنوان و تصریح کرد:مشارکت بالا در انتخابات دشمنان را دلسرد می کند.
کد خبر: ۹۳۵۱۳۷۱
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۸

مشارکت بالا در انتخابات دشمنان را دلسرد می کند /حل مشکلات کشور به انتخاب مردم گره خورده است

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،حجت الاسلام سیداحمد حسینیان  مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه آمل در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در آستانه یک انتخاب بزرگ قرار داریم که با یک انتخاب خوب و انتخاب بد سرنوشتمان را میتوانیم تغییر دهیم، بیان کرد: بسیاری از مشکلات مردم به واسطه مسئولین برطرف می‌شود.

حجت الاسلام حسینیان  با اشاره به اینکه باید حضور حداکثری آحاد مردم را در انتخابات داشته باشیم؛ چرا که هرچقدر آمار مشارکت بالا باشد، ایرانی قوی‌تر خواهیم داشت، افزود: ملاک در همه انتخابات‌ها نمی‌تواند یکسان باشد، هر انتخاباتی با اولویتی منقاوت است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه آمل ادامه داد: در گذشته رییس جمهور نقش تشریفاتی داشت و نخست وزیر همه کاره بود، اما وقتی قانون عوض شد و برخی بند‌ها تغییر می‌کند بنابراین امروز رئیس جمهور شخصیت دوم کشور بعد از رهبر مطرح است.

حجت الاسلام حسینیان با بیان اینکه هر دوره انتخابات ملاک فرق می‌کند اما اصولی ثابتی در منطق رای ما وجود دارد و هر دهه‌ای باشد این اصول ثابت باید در نظر گرفته شود، گفت: سه اصل عقلانیت، مشورت، شناخت و بصیرت در رای دادن است که اصل عقلانیت ایجاب می‌کند علیه بر احساسات، قرار نگرفتن تحت تاثیر شایعات می‌توان تصمیم درست بگیرند؛ اگر با عقل و اصل عقلانیت باشد با دیدن مناظره‌ها و تحقیق با تکیه بر عقل کسی را انتخاب می‌کنند، عقلانیت باعث می‌شود از احساسات زودگذر خود را بری خواهند کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه آمل با اشاره به اینکه در اصل مشورت هر رای دهنده‌ای با اطمینان بیشتر دست به گزینش خوبی می‌زند، افزود: سومین اصل بصیرت مندانه باید باشد؛ دیدن دست دشمن، دست‌های پنهانی که فضای ساختگی دوگانه‌ای را ایجاد می‌کنند، حسینیان اضافه کرد: دشمن می‌خواهد تنور انتخابات را سرد کند، هر کاری کردید صدای دشمن بلند شد مشخص است کار خوبی انجام دادیم و اگر تشویق کرد یعنی اشتباه بوده است.

حجت الاسلام حسینیان  به اصل ولایتمداری اشاره و اضافه کرد: همانطور که مراجع اعتقاد دارند، اگر شرکت نکردن ما تضعیف نظام باشد واجب عینی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه آمل  به نقش مهم ایران در خاورمیانه اشاره کرد و گفت: در منطقه بدون توجه و نظر ایران نمیتوانند کاری کنند، امریکای که میخواست قلب جهان، خاورمیانه و قلب خاورمیانه، ایران را تصاحب کند.

حجت الاسلام حسینیان  اهداف و برنامه‌های دشمن را کاهش رای، کاهش مشروعیت جمهوری اسلامی، هرچه مشارکت پایین عنوان و تصریح کرد: تهدید‌ها بیشتر و در نتیجه دشمن پرو‌تر می‌شود؛ حقی که برای انتخاب کردن مهم است، تکلیف گردن ماست با خاموش ماندن به حق نمی‌رسد انتخاب ما مشکل دارد، انقلاب ما مشکل ندارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها