خبرهای داغ:
شاهرود_بسیج کارگری حوزه الغدیر سپاه ناحیه شاهرود در بیانیه‌ای از همه اقشار مختلف بویژه کارگران خواست در انتخابات حضور حداکثری داشته و دشمنان را در توطئه هایشان ناکام کنند.
کد خبر: ۹۳۵۱۳۷۷
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۷
بیانیه بسیج کارگری شاهرود به مناسبت انتخابات ۲۸ خردادبه گزارش خبرنگار بسیج، بسیج کارگری حوزه الغدیر سپاه ناحیه شاهرود در بیانیه‌ای از همه اقشار مختلف بویژه کارگران خواست در انتخابات حضور حداکثری داشته و دشمنان را در توطئه هایشان ناکام کنند.
متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انتخابات میدان هم افزایی، همگرایی و تجلی وحدت و بصیرت مردم انقلابی ایران و مظهر همدلی و همزبانی ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی است و صحنه‌هایی نظیر آن، اوج ناامیدی بیگانگان و بدخواهان نظام را در پی خواهد داشت و زوال و زبونی بیگانگان در حضور پرشور مردم محقق خواهد شد.
اکنون در آستانه ۲ انتخابات مهم و سرنوشت ساز ریاست‌جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا، اطمینان داریم شما مردم غیور استان البرز، همچون انتخابات‌ها و راهپیمایی‌های گسترده گذشته، بار دیگر اوج این همراهی را به تصویر می‌کشید و با حضور میلیونی خود در پای صندوق‌های رای، پرچم قدرت و عظمت ایران را به اهتزاز در خواهید آورد و عزت و اقتدار ایران اسلامی به مهر تایید شما امت انقلابی مزین خواهد شد.
اکنون تکلیف شرعی و مسئولیت الهی، حضور گسترده در این عرصه سرنوشت ساز است. امید است عزت و سربلندی ایران اسلامی ثمره این مجاهدت خالصانه مردم ایران باشد و حضور پرشور در انتخابات بعنوان عمل صالح مورد رضایت درگاه الهی قرار گیرد.
بسیج و جامعه کارگری شهرستان شاهرود بار دیگر همراه با مردم ولایتمدار ایران اسلامی در لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در انتخابات شرکت می کنند، تا علاوه بر نمایش اقتدار نظام اسلامی و مردم سالاری دینی بار دیگر دشمنان و بدخواهان ایران اسلامی را مایوس نموده و پایبندی خود را به پیمانی که با امام (ره) و شهدا بستیم نشان دهیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها