همزمان با دهه کرامت برگزار شد؛

افتتاح کارگاه های تولیدی با همکاری بسیج در چهارمحال و بختیاری

با حضور رئیس بسیج سازندگی کشور، کارگاه های تولیدی در شهرستان شهرکرد و استان چهارمحال و بختیاری به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۹۳۵۱۳۸۱
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۵

 

افتتاح کارگاه های تولیدی با همکاری بسیج در چهارمحال و بختیاریبه گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ با حضور سردار زهرایی، رییس سازمان بسیج سازندگی کشور و سردار اکبری فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام، برنامه اهدای یکصد سری جهیزیه به زوج های جوان نیازمند استان و ارسال 2500 بسته معیشتی در قالب کمک های مومنانه برگزار شد.

افتتاح کارگاه های اشتغالزایی از دیگر برنامه های انجام شده همزمان با دهه کرامت در استان چهارمحال و بختیاری بود که با حضور رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور و فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام انجام گرفت.

سردار علی محمد اکبری در حاشیه افتتاح کارگاه جوراب بافی در شهر طاقانک از حومه شهرکرد، گفت: به همت خیرین و پایگاه مقاومت بسیج خواهران و برادران شهر طاقانک، کارگاه تولیدی جوراب و کارگاه خیاطی افتتاح شد که به صورت مستقیم حدود 30 نفر در این کارگاه مشغول کار شدند.

وی افزود: یکی از مأموریت های مجموعه سازمان بسیج در راستای اقتصاد مقاومتی و همچنین ایجاد اشتغال پایدار در حد توان و وسع خودش در استان چهارمحال و بختیاری بود که جای قدردانی است از خیرین عزیزی که در این راستا سرمایه گذاری کردند و تلاش کردند تا این مجموعه ها امروز افتتاح شود.

ارشد نظامی استان چهارمحال و بختیاری از همکاری و همراهی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام برای توسعه بیشتر کارگاه های اشتغالزایی خبر داد و گفت: از گروه های متعدد جهادی بسیج استان هم در راستای خدمت رسانی به مردم تشکر و قدردانی می نمایم.

گفتنی است؛ در این روز یک باب منزل مسکونی مددجویی با مشارکت سپاه و کمیته امداد در روستای اسدآباد افتتاح شد.

شایان ذکر است؛ با افتتاح کارگاه های اشتغالزایی برای 50 نفر به صورت مستقیم و 70نفر بصورت غیرمستقیم شغل ایجاد شد و بیست و ششمین تعاونی با نام مبارک امام رضا علیه السلام در زمینه فروش محصولات کشاورزی، صنایع دستی و کشت گیاهان دارویی گشایش یافت.

اعزام 192 گروه جهادی بسیج به مناطق محروم استان برای خدمت رسانی،  تجهیز 30 پایگاه مقاومت بسیج و ارسال 2500 بسته معیشتی به ارزش هر بسته 4میلیون ریال برای تقدیم به نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا  و افزایش صندوق های قرض الحسنه به تعداد 542مورد در سراسر استان از دیگر برنامه های اجرا شده در این روز با حضور رییس سازمان بسیج سازندگی کشور و فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام بود.

ارسال نظرات