سردار فضلی:

شرکت در انتخابات امروز از اوجب واجبات است/هر رای به منزله یک تیر به قلب دشمن است

جانشین معاون هماهنگ کننده سپاه تصریح کرد: شرکت در انتخابات امروز از اوجب واجبات است و برای این مهم علی رغم شرایط کرونا با رعایت شیوه نامه های بهداشتی، باید در انتخابات شرکت کنیم .
کد خبر: ۹۳۵۱۳۸۹
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار علی فضلی جانشین معاون هماهنگ کننده سپاه انتخابات را یک آزمون دیگری برای ملت ایران دانست وگفت: مردم ما از ابتدای پیروزی انقلاب و در دوران دفاع مقدس تا به امروز اثبات کرده اند که در همه شرایط سخت پای انقلاب هستند و در این انتخابات هم شرکت می کنند.

سردار فضلی با اشاره به حضور رزمندگان در انتخابات ها در دوران دفاع مقدس و آوردن صندوق رای تا خط مقدم جبهه گفت: حضور مردم در میدان انتخابات انگشت در چشم دشمن کردن است و این حرکت مردمی، دشمن را به حیرت وا می دارد. انتخابات حق مسلم همه ی مردم عزیزمان است و می تواند برای کشور اقتدار به ارمغان بیاورد.

وی ادامه داد: اگر می خواهیم از انقلاب شکوهمند اسلامی و خون های مقدس و مطهری که شیعه و سنی، مردان و زنان، پیر و جوان در دفاع از دین خدا و دفاع از ایران اسلامی و حفظ آن داده اند پاسداری کنیم، باید در انتخابات شرکت کنیم.

جانشین معاون هماهنگ کننده سپاه تصریح کرد: شرکت در انتخابات امروز از اوجب واجبات است و برای این مهم علی رغم شرایط کرونا با رعایت شیوه نامه های بهداشتی، باید در انتخابات شرکت کنیم .

 سردار فضلی گفت: اگر امروز دغدغه ی اقتصادی داریم حتما با مشارکت حداکثری به فضل خداوند از یک آینده خوب و درخشان برخوردارخواهیم بود.

جانشین معاون هماهنگ کننده سپاه با اشاره به سنگر خواندن صندوق رای تصریح کرد: مردم عزیز هر صندوق را یک سنگرحساب کنند و هر رای شما به منزله ی یک تیر به قلب دشمن برای نا امیدی و مایوس کردن دشمن است و به فضل خداوند آینده ای خوب ، روشن در پیش است.

سردار فضلی گفت: درست است که دغدغه ی معیشت و اقتصاد همه ما را رنج می دهد ولی برای عبور از آنها باید همه احساس تکلیف کنیم و وارد میدان رای شویم و برای جلب رضایت خدا حتما باید به تکلیف اسلامی و الهی مان که امامین انقلاب اسلامی بر آن تاکید فرموده اند، عمل کنیم و ان شاءالله اصلح را انتخاب کنیم.

ارسال نظرات