خبرهای داغ:
سلطانی
عزت بخشی به اقتدار و سربلندی نظام اسلامی با حضور حداکثری
سردار فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان استان اصفهان در دیداری صمیمانه با وابستگان سپاه و کارکنان ناحیه مقاومت حضرت امام صادق وضعیت فعلی منطقه و ایران را تشریح و بر لزوم حضور حداکثری در انتخابات توصیه نمود.
کد خبر: ۹۳۵۱۳۹۲
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه مقاومت حضرت امام صادق اصفهان سردار فدا فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان استان اصفهان با حضور در جمع وابستگان(بازنشتگان) سپاه اصفهان و کارکنان ناحیه مقاومت بسیج حضرت امام صادق طی سخنانی، نمایی کلی از وضعیت امروز منطقه و دنیا و اهداف و برنامه های دشمن علیه انقلاب اسلامی را برای مستمعین تشریح نمود.

فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان استان اصفهان با بیان اینکه آمریکا هیمنه و شوکت و ظرفیت ابرقدرتی خود را از دست داده و توان جنگ جدید با ما و امکان اجماع بین المللی در منطقه علیه ما را ندارند گفت: سرعت و نفوذ انقلاب اسلامی در منطقه پرشتاب و با تأثیرگذاری بیشتر از قبل است و فرهنگ ایستادگی، خرمشهری، مقاومت و مبارزه با استکبارستیزی رشد و قابلیت زیادی پیدا کرده و به یک فرهنگ و نماد در منطقه تبدیل شده و حکام وابسته در منطقه نیز امکان و توان مقابله با انقلاب اسلامی را ندارند.

سردار فدا با اشاره جنگ 12 روزه فلسطین و اسرائیل و تأثیر حمایت و دخالت ایران در آن افزود: امنیت رژیم صهیونیستی به دلیل حضور مستشاری ایران و حوادث اخیر منطقه بویژه فلسطین به خطر افتاده است و تبلیغات بسیاری که انجام داده بودند برای سامانه های دفاعی خود مشخص شد که حفره های امنیتی بسیاری دارد.

وی دشمن را در حال برنامه ریزی و ظرفیت سازی و امکان سنجی معرفی نمود و گفت: دشمنان در تحقیقات و بررسی های خود به این نتیجه رسیدند که تنها راه مقابله با انقلاب چیزی از جنس خود انقلاب است به گونه ای که کسانی که انقلاب اسلامی را بوجود آوردند را از انقلاب و نظام و جمهوری اسلامی جدا و مأیوس کنند که در تاریخ از زمان پیامبر اسلام، حادثه عاشورا، مشروطیت و قرار دادن مراجع جلوی امام و... این رفتار سابقه داشته است.

فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان تضعیف یا نادیده گرفتن و کم اهمیت جلوه دادن اختراعات و پیشرفت ها و تأثیرگذاری انقلاب در منطقه خصوصا گرایش جوانان منطقه به اسلام و انقلاب و الگوگیری از شهیدان انقلاب اسلامی و فرهنگ دفاع مقدس را از برنامه های در حال انجام دشمن اعلام نمود که از سر ضعف آنها در مقابل توان بازدارندگی دفاعی موشکی، انرژی هسته ای، توان ماهواره ای، سلول های بنیادین، سدسازی و دیگر توانایی های انقلاب اسلامی انجام می شود.

سردار فدا در ادامه با اشاره ای مختصر به وقایع صدر اسلام گفت: دشمن به نتیجه رسیده که مدل زمان صدر اسلام در اختلاف افکنی در سرچشمه حاکمیت اسلامی را پیاده کند و انقلاب اسلامی را نیز 72 فرقه کند ولی ویژگی و حُسن انقلاب اسلامی این است که جانشین حضرت امام از جنس خود امام هست با ویژگی ها و توانمندی ها و درایت و شجاعت و مدیریت مشابه.

وی با ورود به مسائل و اخبار انتخاباتی و وضعیت فعلی کشور و تحرکات، شیطنت ها و برنامه های مخالفان در داخل برای انجام نشدن یا تخریب امنیت انتخابات که رصدها و برخوردهایی هم انجام شده افزود: امروز برای دفاع از حق مسلم مان، عزت بخشی به اقتدارمان و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی نیاز به حضور حداکثری داریم و این وظیفه سنگین گردن ما در تبلیغ و ترغیب مردم می باشد.

ارسال نظرات