در نشست بصیرتی پایگاه مطهره حوزه نرجس خاتون ناحیه مرکزی یزد مطرح شد:
فخرالدینی: باید با رأیمان کسی را روی کار بیاوریم که تخصص و تعهد داشته باشد.
کد خبر: ۹۳۵۱۵۶۲
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد: با توجه به مهم بودن مقوله‌ی انتخابات پایگاه مطهره حوزه نرجس خاتون ناحیه مرکزی از حجت الاسلام فخرالدینی در حسینیه بزرگ محمودآباد در نشستی بصیرتی در جمع بسیجیان به منظور روشنگری و بصیرت در انتخابات دعوت به عمل آورد.
فخرالدینی گفت: برای این که کاری درست و صحیح انجام شود بایستی کار را به دست آدم کاردان و دانا داد. منافقین و غربی‌ها و سلطنت طلب‌ها می گویند که رای ندهید. اگر به حرف این‌ها گوش کنیم و کار از کار بگذرد دیگر پشیمانی بعدش فایده‌ای ندارد.
وی افزود: کاری که در زمان خودش انجام نشود مثل نماز صبحی است که قضا میشود و فایده‌ای ندارد. امام زمان برای ظهور یار می خواهد. باید با رأیمان کسی را روی کار بیاوریم که تخصص و تعهد داشته باشد.
فخرالدینی خاطر نشان کرد: بعضی‌ها می گویند که چه فرقی می کند که چه کسی رئیس جمهور بشود بالاخره هر ۸ سال یکی می آید و یکی می رود. این‌ها نمی دانند که اگر کسی با رای اشتباه و غلطشان یا رای ندادن این‌ها روی کار بیاید دودش به چشم همه خواهد رفت؟ مثل این که کسی ماسک نزد و ما کرونا بگیریم که کل خانواده ماهم کرونا می گیرند.
وی تاکید کرد: همه باید بیایند و رأی بدهند. مراقب باشید کلاه سرتان نرود. این هفته بمباران شایعات بود باید حواسمان جمع باشد که شبهات دروغین روی مردم تاثیر نگذاشته باشد. ان شالله که یک دولت انقلابی روی کار خواهد آمد.
ارسال نظرات