فرمانده سپاه بوکان گفت: مردم با مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح ، موجب ناامیدی دشمنان شوند.
کد خبر: ۹۳۵۱۵۷۲
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰

  به گزارش خبرگزاری بسیج از بوکان، سرهنگ پاسدار حسین جمشیدی در جمع صمیمی بسیجیان شهر سیمینه پاسداری از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی را وظیفه همگانی دانست و اظهار کرد: همه باید برای حفظ جمهوری اسلامی ایران تلاش کنند و تا آخرین نفس با نظام همدل و همراه باشند.

 وی خاطرنشان کرد: مشارکت حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح از مهم‌ترین نیازها می باشد و رئیس جمهور منتخب مردم باید انقلابی و معتقد به توانمندی داخلی باشد و در مقابله با فساد و ظلم ثابت قدم و مردم باور باشد.

 سرهنگ جمشیدی تصریح کرد: دشمنان با تمام توان سعی دارند با استفاده از فضای مجازی و رسانه ای، مردم را از مشارکت حداکثری در انتخابات منصرف کنند تا به خیال خودشان ملت قدرتمند ما را دلسرد از انقلاب و نظام کند، اما این فقط یه خیال خام و احمقانه است و مانند دیگر انتخابات ها نتیجه ان شاءالله برعکس خواهد بود .

 فرمانده سپاه بوکان گفت: مشکلاتی در کشور وجود دارد که باید سامان پیدا کند و با گذشت ۴۲ سال از عمر با برکت نظام باید گامی اساسی برای رفع مشکلاتی که وجود دارد برداشته شود.

 این مقام مسئول با بیان اینکه مردم باید تلاش کنند در هر دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا بهترین افرادی که از نگاه آنان می توانند خدمتگزار باشند را انتخاب کنند، تصریح کرد: تلاش و کوشش، کارآمدی، شجاعت، مدیریت جهادی، مردمی بودن و دارا بودن عزم جدی برای حفظ اقتدار نظام و مبارزه با فساد از ویژگی های فرد شایسته در انتخابات است.

 انتهای پیام

ارسال نظرات