نیکشهر-نشت بصیرتی و روشنگری و هدایت سیاسی با حضور معتمدین، ریش سفیدان، مسئولین، علما و بسیجیان در شهرستان نیکشهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۵۱۶۱۴
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۱
به گزارش خبرنگار بسیج از نیکشهر،  نشست بصیرتی و روشنگری و هدایت سیاسی با حضور معتمدین، ریش سفیدان، مسئولین، علما و بسیجیان در شهرستان نیکشهر با سخنرانی امام جمعه اهل سنت شهرستان با موضوع انتخابات ریاست جمهوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سالن اجتماعات اداره ارشاد شهرستان برگزار شد.

مولوی وحیدی فر، امام جمعه محترم اهل سنت شهرستان اظهار داشت: به فرمایش رهبر انقلاب این رای حق من و حق شماست. پس اگر نگران و معترض به وضع موجود هستید باید رای دهید. از طرف دیگر اینکه این یک وظیفه شرعی است.

وی افزود: برخی شرایط را نامناسب می‌دانند، اما می‌گویند رای نمی‌دهیم و این یک تناقض است ضمن آنکه در تاریخ ایران بسیاری از مردم می‌خواستند در سرنوشت خود نقش داشته باشند و هم اکنون آن مردم سالاری نوپا و در حال تکامل در اختیار آنان است و باید از آن استفاده نمایند.

وی با اشاره به اتفاقات اخیر و با بیان اینکه برخی قصد دارند بگویند رئیس جمهور «هیچ کاره است» بیان کرد: رهبر انقلاب نیز فرمودند که «امروزه تمام اراده دشمن بر آن شده تا در اندیشه نسل جوان ما تشکیک و گره ذهنی ایجاد کند» که همان تحریف است و بهترین راه مبارزه با تحریف، تبیین و روشن سازی است، زیرا در صورتی که جامعه‌ای دچار دستکاری و تحریف شود، می‌میرد.

دکتر هاشمزهی فرماندار محترم شهرستان بیان کرد:یکی از مصداق‌های حضور در صحنه، شرکت در انتخابات است، انتخاباتی که اندیشه و امتحانی برای ما است و باید طبق وظیفه در آن شرکت کرده و برای آینده خود تصمیم بگیریم.

وی با تأکید بر این که در بحث انتخابات ما باید یک نظام همدلی و همراهی را برای خود ترسیم کنیم، ادامه داد: در این نظام ما باید امیدآفرین باشیم و به مردم دلگرمی بدهیم و دلسردی‌ها را از جامعه اسلامی دور کنیم و با حرکت رو به جلو، پیشرفت انقلاب را رقم بزنیم
ارسال نظرات