خبرهای داغ:

دعوت بسیج رسانه استان همدان از ملت بزرگ ایران برای حضور حداکثری

همدان-بسیج رسانه استان همدان با صدور بیانیه‌ای از ملت بزرگ ایران برای حضور حداکثری در پای صنوق‌های رأی دعوت کرد.
کد خبر: ۹۳۵۱۶۴۸
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۳:۰۱

دعوت بسیج رسانه استان همدان از ملت بزرگ ایران برای حضور حداکثریبه گزارش خبرگزاری بسیج، بسیج رسانه استان همدان با صدور بیانیه‌ای از ملت بزرگ ایران برای حضور حداکثری در پای صنوق‌های رأی دعوت کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی):

«انتخابات، هم حق مردم است، هم وظیفه‌ی مردم است؛ هم باید حق را استفاده كنیم، هم باید وظیفه را به خوبی انجام دهیم».

هموطنان عزیز؛ ملت شریف ایران؛ هم استانی‌های محترم

سلام علیکم  

اینک در آستانه برگزاری یک رزمایش سیاسی دیگر در قلب جمهوری اسلامی ایران هستیم که یک تصمیم ما در این انتخاب نه تنها به مدت چهار سال بلکه در سال های متمادی اثر خود را نشان خواهد داد. انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در شرایطی برگزار می‌شود که ایران عزیز ما از یک سو با تهدیدات فزاینده خارجی و از سویی دیگر با مشکلات اقتصادی و معیشتی که محصول سوء مدیریت‌های داخلی بوده است روبرو می‌باشد.

امروز رسانه‌های معاند که با دلارها و فتنه‌انگیزی‌های مثلث آمریکایی -عربی-عبری مدیریت می‌شوند در راستای ایجاد یأس و ناامیدی در بین آحاد جامعه می‌باشند و برخی در شرایطی انتخابات و مردم سالاری دینی را در نظام جمهوری اسلامی مورد نقد قرارداده‌اند که تا به حال رنگ صندوق رأی را حتی به مردم خود نشان هم نداده‌اند.

امروز آنچه بر ما تکلیف است یکی کوبیدن مشتی محکم بر دهان مستکبرین و معاندان نظام جمهوری اسلامی است و دیگری تلاش برای روی کار آمدن دولتی کارآمد، مومن، انقلابی، عدالتخواه و فسادستیز تا بتواند با نگاه جهادی مشکلات امروز جامعه را چه در حوزه معیشت و چه حوزه‌های مدیریتی برطرف گرداند.

بنابراین  برای عبور از بحران‌های پیش‌رو و ترمیم اقتصاد کشورعزیزمان، بیش از همیشه به همدلی، انسجام ملی و مشارکت حداکثری نیازمندیم تا بار دیگر وحدت امت حزب الله را به رخ جهانیان کشیده و با دانه‌های رأی خودمان که پایه‌های امنیت در جامعه را محکم‌تر از گذشته می‌کند مقدمات روی کار آمدن دولت جوان حزب اللهی که بارها مورد اشاره رهبرمعظم انقلاب نیز بوده است را فراهم کنیم؛ لذا سازمان بسیج رسانه استان همدان از ملت بزرگ ایران  و همه هم استانی‌های عزیز برای حضور حماسی و حداکثری در انتخابات 28 خرداد و انتخاب دولتی استوار به پشتوانه مردمی دعوت می‌نماید تا با حضور حماسه‌ساز خود راه را برای تحقق ایران قوی، و روی کار آمدن دولتی برخوردار از اراده ملی برای حل مشکلات جامعه با تکیه بر توانمندی‌ها و ظرفیت‌های داخلی هموار سازند.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

انتهای پیام/

ارسال نظرات