مردم چهارمحال و بختیاری پیشگام خلق حماسه حضور شدند

مردم همیشه درصحنه چهارمحال و بختیاری ساعتها زودتر از موعد رسمی انتخابات 1400 برای خلق حماسه حضور حداکثر در شعب اخذ رأی حاضر شده اند.
کد خبر: ۹۳۵۱۶۶۱
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در 939 شعبه اخذ رأی استان چهارمحال وبختیاری با همکاری حدود 20 تا 22 هزار نفر عوامل اجرایی، ناظر شورای نگهبان، بازرس، سربازرس و بازرس ویژه بر انتخابات شروع شد.

بر اساس اعلام مسئولین، 741 هزار و 322 نفر واجدین شرایط رای در استان چهارمحال و بختیاری هستند.

مشاهدات عینی خبرنگاران نشان از آمادگی بالای اقشار مختلف مردم استان چهارمحال و بختیاری برای لبیک به فرمان ولی امر مسلمین و خلق حماسه ای دیگر در پای صندوق های رأی دارد و گزارش های رسیده حاکی از حضور مردم در شعبان اخذ رأی از ساعات اولیه صبح امروز دارد.

دبیر ستاد انتخابات  استان چهارمحال و بختیاری، گفت: انتخابات شوراهای اسلامی  شهر در 72شعبه شهرکرد و30 شعبه اخذ رأی لردگان الکترونیکی است.

آقای قربانپور افزود: در این شیوه رای دهندگان بدون استفاده از کاغذ و با سرعت و سهولت بیشتر داوطلبان  مد نظر خود را انتخاب می کنند و به آنها رای می دهند.

در شهرستان لردگان استان چهارمحال و بختیاری که همواره بیشترین درصد مشارکت در انتخابات را به خود اختصاص می دهد، امسال نیز مردم همیشه در صحنه این شهرستان برای حضور حماسی در انتخابات از ساعت 5صبح به انتظار ایستاده  و صف های رأی را در پشت شعب اخذ رأی تشکیل داده اند.

به گزارش بسیج, سردار علی محمد اکبری، فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام هم در اولین ساعت شروع انتخابات صبح امروز در شعبه اخذ رأی مدرسه حاج یدالله کیانی شهرکرد حضور یافت و رأی خود را در صندوق انداخت.

مردم چهارمحال و بختیاری پیشگام خلق حماسه حضور شدند

ارسال نظرات
آخرین اخبار