سردار اکبری بعداز انداختن رأی خود در صندوق انتخابات 28خرداد1400 گفت: تکلیف خود را به نیابت از حاج قاسم سلیمانی انجام دادم.
کد خبر: ۹۳۵۱۶۸۴
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در اولین ساعات صبح امروز با حضور در شعبه اخذ رأی مستقر در مدرسه حاج یدالله کیانی شهرکرد، در انتخابات 28 خرداد 1400 شرکت کرد.

سردار علی محمد اکبری، پس از انداختن رأی خود، با تشکر از مردم استان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: مردم این استان همیشه در صحنه های انقلاب اسلامی از 43 سال گذشته پیشتاز بوده اند و نشان داده اند که هرجایی نیاز به حضور باشد، در صحنه حاضر هستند.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام افزود: من فکر می کردم اولین نفر هستم که برای رأی می آیم، ولی با مراجعه به شعبه اخذ رأی الحمدالله شاهد حضور بسیار چشمگیر مردم استان شدم که برای انجام وظیفه دینی و الهی در اول وقت حضور یافته اند.

وی، در خصوص فایده رأی دادن اظهار کرد: قطع یقین، رأی مردم باعث اقتدار نظام و پشتیبانی از نظام و تداوم راه امام و شهدا می شود و علاوه بر افزایش اقتدار نظام در داخل و خارج ، امنیت آفرین است.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام تصریح کرد: امروز به نیابت از حاج قاسم سلیمانی که برای دفاع از حرم آل الله و نظام و دستاوردهای انقلاب جان خود را فدا کرد، تکلیف دینی خود را انجام دادم و از آحاد مردم عزیز استان هم دعوت می کنم حضور در پای صندوق های رأی را در همین ساعات اولیه روز انجام دهند و به وقت پایانی موکول نکنند.

سردار اکبری، خاطرنشان کرد: مردم استان چهارمحال و بختیاری کارنامه بسیار درخشانی در راستای حفظ انقلاب و دستاوردهای آن با تقدیم 2440 شهید دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم دارند و ان شاءالله به برکت خون شهدای عزیزمان و به تعبیت از رهبر معظم انقلاب که در اولین لحظات صبح امروز رأی خود را به صندوق انداختند، مثل همیشه در شعب اخذ رأی حاضر شده و با این حضور مردم دشمنان خیال خام خود مبنی بر کاهش مشارکت را به گور خواهند برد.

ارسال نظرات