انتخابات تجلی وحدت مردم و اقتدار نظام است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سرخه گفت: انتخابات تجلی وحدت مردم و اقتدار نظام است و مشارکت گسترده در آن موجب یاس و ناامیدی دشمنان می شود.
کد خبر: ۹۳۵۱۷۱۵
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ نشست بصیرتی و روشنگری با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین حسین ابوالقاسمی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سرخه در مسجد انصار روستای افتر با موضوع انتخابات و حضور حداکثری مردم پای صندوق رای به همت پایگاه صدیقه کبری (س) با حضور پرشور بسیجیان برگزار شد.

گفتنی است همزمان با این برنامه جشن ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر با قرائت زیارت حضرت معصومه (س) و مولودی خوانی اجرا شد.

حجت الاسلام و المسلمین حسین ابوالقاسمی در جمع بسیجیان اظهار کرد: همه ما درخصوص شرکت در انتخابات و حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی وظیفه شرعی داریم و باید با بصیرت افزایی از خویشاوندان و دوستان خود برای شرکت در این عرصه دعوت کنیم.

وی افزود: انتخابات تجلی وحدت مردم و اقتدار نظام است و مشارکت گسترده در آن موجب یاس و ناامیدی دشمنان می شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سرخه گفت: دشمن چون می‌داند یگانه عامل اقتدار انقلاب، حضور بابصیرت و بااستقامت مردم ما در صحنه است، از آن هراس دارد و این موضوع را برای خود یک تهدید می‌داند.

ابوالقاسمی بیان داشت: دشمنان هم مثل ما از سلاح و تجهیزات نظامی برخوردار هستند ولی آنچه که دشمن نمی‌تواند معادل آن را تهیه کند، مردم باانگیزه و باتوان و باایمان است.

 

 

ارسال نظرات