خبرهای داغ:
همدان-رئیس ستاد انتخابات استان همدان با تاکید اینکه تعرفه‌های رأی به اندازه کافی تهیه شده است، گفت: ما نسبت به دوره قبل ۳۰ درصد تعرفه را افزایش دادیم و به بهترین شکل در سطح استان توزیع شده است.
کد خبر: ۹۳۵۱۷۱۶
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۹
افزایش ۳۰ درصدی تعرفه‌های رأی در استان همدان/تنها در ۲ شعبه مشکل اینترنت و مخابرات وجود داشتبه گزارش خبرگزاری بسیج، مصطفی آزادبخت امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه رویداد انتخابات رویدادی بسیار مهمی است، اظهار کرد: امروز تمام نگاه‌ها به ایران اسلامی است که این رخداد مهم را چگونه رقم و پشت سر خواهیم گذاشت.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌المللی، کشور‌های مرتجع منطقه و گروهک‌های ضد انقلابی از مدت‌ها پیش به دنبال دلسرد کردن مردم و از رونق انداختن انتخابات هستند، گفت: آن‌ها به دنبال ناامید کردن مردم بودند و اینگونه القا می‌کردند که رأی آن‌ها تأثیری ندارد، اما در جبهه مقابل مردم فهیم با هدایت‌های پیامبرگونه مقام معظم رهبری به بهترین شکل ممکن در صحنه هستند و همواره در صحنه‌های خاص و حساس نقش‌آفرینی خوبی دارند.

رئیس ستاد انتخابات استان همدان با اشاره به اینکه روند برگزاری انتخابات در نظام به بهترین شکل ممکن دیده شده است، بیان کرد: مسئولین و وزرات کشور با سیاست‌گذاری خاص خود که مبتنی بر مرّ قانون بوده هدایت استان‌ها را به بهترین شکل انجام داده و استاندار همدان نیز با هدایت‌های منطقی و کارشناسی مسیر انتخابات را به بهترین شکل مدیریت کرده است.

وی با بیان اینکه ستاد انتخابات استان نیز وظایف خود را به بهترین شکل انجام داده است، روند برگزاری انتخابات در استان را بسیار خوب و بدون وجود مشکل خاص توصیف کرد و گفت: ستاد انتخابات استان بستر یک انتخابات امن، سالم و بی‌طرفانه را در سطح استان فراهم کرده است.

آزادبخت با اشاره به اینکه ستاد انتخابات استان تعامل و همکاری خوبی با هیئت‌های نظارت داشته است، اضافه کرد: ۲۹ هزار نفر در استان کار برگزاری انتخابات را بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه در روند برگزاری انتخابات، فرمانداران در محل فرمانداری‌ها حضور داشته و همه صندوق‌ها در محل اخذ رأی خودشان مستقر شده‌اند، گفت: روند انتخابات بدون هیچ گونه مشکلی با حضور پرشور مردم در حال برگزاری است.

رئیس ستاد انتخابات استان همدان با تاکید اینکه مردم برای شرکت در انتخابات قبل از آغاز فرایند انتخابات در شعب اخذ رأی حاضر شدند، افزود: قبل از ساعات آغاز رأی گیری بیش از ۵۰ نفر در صف حضور داشتند که این حضور به معنای ایثار، گذشت، وظیفه‌شناسی، دلسوزی، و لبیک به رهبری و پایبندی به نظام وانقلاب است که موجب تقویت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی می‌شود.

وی با تشریح نقش‌آفرینی‌های مردم در صحنه‌های حساس با بیان اینکه مردم با شور و اشتیاق و انگیزه در پای صندوق رأی حاضر شدند، گفت: به فرموده امام راحل مردم این زمان بهتر و والاتر از مردم زمان پیامبر اعظم (ص) هستند.

آزادبخت ضمن دعوت از مردم برای حضور حداکثری در انتخابات با تأکید بر اینکه بستر لازم برای خلق حماسه‌ای دیگر فراهم شده است، یادآور شد: مردم در همه صحنه‌های سیاسی مشارکت بالا و تأثیر‌گذاری داشتند؛ ما امروز وسط میدان هستیم و همه مردم باید با همین شور و شوقی که مردم در ساعات اولیه پای صندوق رأی داشتند در انتخابات شرکت کنند.

وی با اشاره به تلاش‌های دشمن برای القای بی‌اثری رأی، با بیان اینکه هر رأی تأثیر خود را دارد، خاطرنشان کرد: این رأی‌گیری و حضور حداکثری باعث تقویت نظام، تقویت انقلاب و مایه خوشحالی دوستان و ناامیدی دشمنان خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات استان همدان با تاکید اینکه تعرفه‌های رأی به اندازه کافی تهیه شده است، افزود: ما نسبت به دوره قبل ۳۰ درصد تعرفه را افزایش دادیم و به بهترین شکل در سطح استان توزیع شده که به طور قطع تعرفه اضافی خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه در تمام یک هزار و ۴۳۷ شعبه اخذ رأی فرایند انتخابات در حال انجام و رأی مردم اخذ می‌شود، عنوان کرد: تنها در دو شعبه مشکل اینترنت و مخابرات وجود داشت که با جابجایی شعب مشکل برطرف شد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات