خبرهای داغ:

رای‌اولی‌ها با شوری مضاعف در انتخابات شرکت می‌کنند

مدیر موسسه فرهنگی و آموزشی راهیان کوثر آذربایجان غربی گفت: رای‌اولی‌ها دوشادوش سایر مردم با شوری مضاعف در انتخابات شرکت می‌کنند.
کد خبر: ۹۳۵۱۷۵۱
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۱

 حسین وفاکار امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، ضمن اینکه از رای‌اولی‌ها برای شرکت در این آئین سیاسی و اجتماعی دعوت به عمل آورد، اظهار کرد: این قشر از جامعه دوشادوش سایر اقشار جامعه با شوری مضاعف در انتخابات شرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه، این حضور نه تنها در ذهن تک تک رأی اولی ها بلکه برای همیشه در تاریخ انقلاب ثبت می‌شود، ادامه داد:

 نسل جدید با افکار نو در جشن سیاسی انتخابات حاضر می شوند، تا مهر حضور و توجه به ارکان کشور را برای نخستین بار در زندگی خود به ثبت برسانند.

وفاکار بیان داشت: مشارکت در انتخابات یک تکلیف شرعی و قانونی است، که بر دوش همه اقشار به ویژه جامعه فرهنگیان به عنوان متولیان تعلیم و تربیت قرار دارد.

این مسئول تصریح کرد: همه ما به عنوان خادمین این انقلاب تلاش می‌کنیم، بستر لازم برای حضور و مشارکت حداکثری مردم را در انتخابات فراهم آوریم و در این راستا معلمان که همیشه در مواقع حساس و بزنگاه‌های تاریخی پیشرو و تاثیرگذار هستند، با عمل به تکلیف بار دیگر پرچمدار این حماسه باشکوه خواهند بود.

وی بیان کرد: معلمان در قبال رای افرادی که برای نخستین بار در تعیین سرنوشت سیاسی خود و کشور مشارکت می‌کنند، فقط به عنوان مشوق و راهنما ایفای نقش کرده و از اعمال نظر شخصی در فرایند انتخاب به شدت پرهیز می‌کنند.

وفاکار ادامه داد: رای اولی ها در کنار دیگر اقشار جامعه با حضور همه‌جانبه در انتخابات می‌توانند گامی مهم و موثر در افزایش شور انتخاباتی بردارند و در انتخابات حماسه‌آفرین باشند.

وی با بیان اینکه حضور در اولین انتخابات از خاطرات ماندگارهر کسی است، گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب رای اولی ها حضور پررنگ‌تر و پرشورتر داشته‌اند حتی در محیط خانوادگی نیز تاثیرگذار بودند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار