خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
در نخستین دقایق رای‌گیری امروز مسئولان ارشد استان فارس پای صندوق‌های رای حضور یافتند و رای خود را به صندوق انداختند.
کد خبر: ۹۳۵۱۷۵۳
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، در نخستین دقایق رای‌گیری امروز مسئولان ارشد استان فارس پای صندوق‌های رای حضور یافتند و رای خود را به صندوق انداختند.

آیت‌الله لطف‌الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس اظهار داشت: امروز همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند روز مردم ایران است برای اینکه با حضور خود نظام را تقویت کنند.

وی با بیان اینکه امید است که مردم با حضور پرشور خود بهترین‌ها را انتخاب کنند تا در دوره دیگری از ریاست جمهوری کشور به خوبی اداره شود، افزود: امید است که همه در راستای ایفای نقش تاریخی و بزرگ خود موفق باشند و خشنودی خدا و امام زمان را در پی داشته باشد.

امام جمعه شیراز با بیان اینکه استقبال مردم گرم و پر شور است، افزود: البته صبوری در این فضا از نظر بهداشتی و مسئله کرونا باید مورد توجه باشد تا این حرکت بزرگ و ملی از هر جهت بازتاب خوبی داشته باشد.

وی بیان کرد: امید است این حضور پرشور و گرم با یک انتخاب خوب و مناسب به پایان برسد و‌ مردم ما شاهد رفع شدن بعضی از مشکلاتی باشند که حس می‌کنند بر دوششان سنگینی می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان فارس گفت: در حرم مطهر احمدبن‌موسی کاظم(ع) و در این دهه کرامت برای همه مردم عزیزمان دعا می‌کنیم و از خداوند می‌خواهیم عزت و سربلندی وسلامتی هر چه بیشتر به همه ملت عزیز ایران خدا عنایت کند.

آیت‌الله دژکام بیان کرد: همیشه انتخابات برای کشوری مثل ایران که می‌خواهد مستقل باشد و مردمش به جای استعمارگران حرف بزنند و کشور را اداره کنند مهم است به ویژه در این برهه‌ای که شاهد این هستیم دشمنان رسماً برای جلوگیری از حضور مردم در انتخاب در حال تبلیغ هستند.

وی افزود: همانطور که رهبر معظم فرمودند مسلماً این حرکت ارزشمند دینی برای هر کسی که به پای صندوق رأی می‌آید عمل صالح حساب می‌شود و دشمنان ما در پایان این انتخابات رسوا خواهند شد.

عنایت‌الله رحیمی اسناندار فارس هم پس از انداختن رای خود در صندوق اخذ رای حرم مطهر شاهچراغ(ع) ضمن خرسندی از استقبال مردم این کلانشهر در نخستین ساعات رای‌گیری ابراز امیدواری کرد که این مهم تا پایان امروز تداوم یابد.

وی با تصریح بر اینکه قانون اساسی برای مردم حقی پیش‌بینی کرده و مردم باید از این حق خود مطابق با قانون اساسی برای انتخاب سکاندار قوه مجریه و پارلمان شهری در چهار سال آینده استفاده کنند، تاکید کرد: رسیدگی به وضع معیشتی مردم، ساماندهی وضعیت بیماری کرونا و تولید و اشتغال از اولویت‌های منتخب ریاست جمهوری باشد.

حجت‌الاسلام سید کاظم موسوی رئیس کل دادگستری فارس نیز تصریح کرد: هرچه حضور و مشارکت مردم پر رنگ‌تر باشد، رئیس جمهور آینده با پشتوانه قوی‌تری انتخاب می‌شود، قدرت تصمیم‌گیری بالاتری دارد و همچنین در مجامع بین‌المللی می‌تواند پر قدرت‌تر ظاهر شود.
موسوی در ادامه با تصریح بر اینکه در تمام دادگستری‌های استان و حتی روستاهایی که دادگاه دارند، شعب ویژه تخلفات انتخاباتی تشکیل شده است از تشکیل بیست پرونده و تذکر به یکصد نفر تاکنون خبر داد.

سردار رهام بخش حبیبی فرمانده نیروی انتظامی استان فارس نیز با اشاره به حضور پرشور جوانان در اولین دقایق رای‌گیری ابراز کرد که ایران اسلامی، شنبه پیروزی حضور حداکثری را به جشن بنشیند.

آیت‌الله علی اکبر کلانتری نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری، طبق اطلاع قبلی، راس ساعت 8 صبح در حرم مطهر حضور یافت و رای خود را به صندوق انداخت. وی با تاکید بر اینکه انتخاب نخستین مقام اجرایی کشور از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت: همه ما در برابر خون شهدا و شهید سلیمانی ملکف و مسئولیم.

وی با تاکید مجدد بر اینکه رای دادن یعنی لبیک به شهید سلیمانی و نه به داعش، نه به آمریکا، نه به اسرائیل و نه به همه کینه‌ورزان، شرکت پرشور در انتخابات را موجب ارتقا و افزایش اقتدار، امنیت، عمران، آبادی و آرامش کشور دانست.

به گفته آیت‌الله کلانتری حضور کم رنگ در انتخابات، ضررهای زیادی را متوجه کشور خواهد کرد که از جمله آنها، تضعیف امنیت کشور، وسوسه شدن دشمنان برای حمله به ایران و ترور دانشمندان، کم رنگ شدن مبارزه با فساد و از بین رفتن نشاط بین مردم است.

سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر استان فارس نیز با بیان اینکه امروز روز تعیین سرنوشت ملت ایران است، گفت: همه دشمنان بشریت از ملت ایران می‌خواهند در صحنه انتخابات حاضر نشوند و هدفشان نیز از بین بردن امنیت ایران اسلامی است، همانطور که نمونه‌هایی از جنایت‌های استکبار جهانی را در کشورهای منطقه پس از ایجاد ناامنی مشاهده کرده‌ایم.

وی با تاکید بر اینکه هر ایرانی با تعصب امروز دشمنان کشور را می‌شناسد، گفت: هر فردی که تعصب داشته باشد و خواستار اقتدار کشور در صحنه داخلی و بین‌المللی باشد در پای صندوق‌های رای حاضر می‌شوند.

فرمانده سپاه فجر با دعوت از عموم مردم برای شرکت پرشور در انتخابات گفت: ملت ایران در این روز مهم با حضور گسترده و پرشور خود در انتخابات بر افتخارات این کشور بیافزایند و این حضور باشکوه پاسخ دندان‌شکنی به بدخواهان و دشمنان انقلاب اسلامی خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها