خبرهای داغ:
همدان-استاندار همدان با اشاره به فعالیت یک هزار و ۴۳۷ شعب اخذ رای در سطح استان گفت: انتخابات در استان در امنیت و آرامش کامل و به صورت قانونمند و بهداشتی در حال انجام است.
کد خبر: ۹۳۵۱۷۵۷
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۸
فعالیت ۱۴۳۷ شعب اخذ رای در استان همدان/ انتخابات به صورت قانونمند و بهداشتی در حال انجام استبه گزارش خبرگزاری بسیج، سید سعید شاهرخی در کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان همدان با تاکید بر اهمیت حضور در انتخابات اظهار کرد: در نظام جمهوری اسلامی با توجه به اصول مترقی قانون اساسی که نشأت گرفته از نگاه بلند و آرمان گرایانه امام راحل و در تداوم آن با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب است، رأی مردم و حضور آن‌ها در انتخابات یک رأی واقعی و اثربخش است.

وی با بیان اینکه مردم با حضور در پای صندوق‌های رأی مسیر حرکت کشور را در راستای اعتلای آرمان‌های نظام و انقلاب تعیین می‌کنند، گفت: مردم با حضور در پای صندوق‌های رأی و انتخاب نخبگان، در واگذاری مسئولیت‌ها برای انجام وظایف، نقش‌آفرینی می‌کنند.

استاندار همدان با اشاره به اهمیت رأی مردم در نظام جمهوری اسلامی با اشاره به اینکه امروز مسئولین ارکان کشور به صورت مستقیم و غیر مستقیم با آرای مردم تعیین می‌شود، بیان کرد: رأی مردم در تمام شئونات مردم، هم در تعیین مسیر و هم انتخاب نخبگان موثر است و مفتخر هستیم که با رأی مجلس خبرگان که با آرای مردم انتخاب شده‌اند، بالاترین شخصیت نظام کشور یعنی رهبری انتخاب می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه حضور حداکثری و مشارکت بالا موجب انتخاب اصلح می‌شود، تصریح کرد: این مهم موجب افزایش سرعت و شتاب توسعه و پیشرفت در کشور خواهد شد.

شاهرخی با بیان اینکه مشارکت حداکثری موجب اقتدار نظام و قدرت بالای منتخبان خواهد شد، اظهار کرد: مشارکت بالا و حداکثری پشتوانه‌ای برای انجام امور و موجب بالا رفتن امنیت ملی می‌شود و بیگانگان چشم طمع به کشور، منابع و نظام و انقلاب نخواهند داشت.

وی اضافه کرد: به طور قطع همانند انتخاباتی که در ۴۲ سال گذشته برگزار شده و برگ‌های زرینی در تاریخ انقلاب به ثبت رسیده است، امیدوارم در انتخابات این دوره مردم حضوری بالا داشته و برگ زرین دیگری بر تاریخ کشور و به ویژه استان رقم بزنند.

استاندار همدان با اشاره به فعالیت یک هزار و ۴۳۷ شعب اخذ رای در سطح استان، تصریح کرد: مجریان انتخابات با سازماندهی مفصلی برگرفته از سیاست‌های ستاد انتخابات کشور، فرایند انتخابات را برگزار می‌کنند و هم اینک انتخابات سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا در تمام نقاط استان از دورترین نقطه تا مرکز استان و همچنین انتخابات میان دوره‌ای مجلس در شهرستان بهار در حال انجام است.

وی اظهار کرد: بر اساس آخرین رصد‌های صورت گرفته از سیستم، تمام شعبه‌ها به شبکه اینترنتی متصل بوده و در حال اخذ رأی هستند و سیستم به گونه‌ای طراحی شده که هم به صورت آنلاین و هم به صورت آفلاین فعالیت دارد.

شاهرخی با تاکید بر اینکه انتخابات در استان در امنیت و آرامش کامل و به صورت قانونمند و بهداشتی در حال انجام است، یادآور شد: تمام پروتکل‌های بهداشتی در شعب اخذ رأی رعایت می‌شود و مردم با خیال راحت و بدون هیچ گونه نگرانی می‌توانند در انتخابات شرکت کنند.

وی با بیان اینکه استفاده از لوازم بهداشتی و ضد عفونی به وفور موجود و تدابیر لازم برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی دیده شده است، گفت: صندوق‌های سیار نیز برای اخذ رأی از بیماران کرونایی و زندانیان و مکان‌های شلوغ که توان حضور در شعب اخذ رای را ندارند پیش‌بینی شده است.

استاندار همدان با اشاره به اینکه برای بیماران کرونایی صندوق‌های ویژه‌ای تدارک دیده شده است، خاطرنشان کرد: از مردم استان خواهشمندیم حضور در انتخابات را به ساعات پایانی موکول نکنند تا در ساعات پایانی ازدحام نداشته باشیم.

انتهای پیام/
ارسال نظرات