آیت‌الله ناصری گفت:حضور پای صندوق رأی، برای تقویت ایران و تقویت آزادی و استقلال کشور است و دشمنان این نظام، دشمنان دین و استقلال و عظمت و عزت ما هستند و نمی‌خواهند اسلام روی زمین باشد.
کد خبر: ۹۳۵۱۸۰۵
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰
به گزارش خبرنگار خبرگزار ی بسیج از یزد، آیت الله محمدرضا ناصری امام جمعه یزد در حاشیه حضور پای صندوق رأی گفت: خدا را شکر می‌کنم که اول صبح توانستم این عبادت را انجام دهم و خوشحالم که حرکتی کردم که روح امام و شهدا را خوشحال کرد.

وی ادامه داد: حضور پای صندوق رأی، برای تقویت ایران و تقویت آزادی و استقلال کشور است و دشمنان این نظام، دشمنان دین و استقلال و عظمت و عزت ما هستند و نمی‌خواهند اسلام روی زمین باشد.

نماینده، ولی فقیه در استان یزد با بیان اینکه استکبار و رژیم صهیونیستی نمی‌خواهند ایرانی مستقل، آزاد و پیشرفته وجود داشته باشد، افزود: ده‌ها سال است که این دشمنان بر ملت ایران فشار می‌آورند و انواع تحریم‌ها را بر ما تحمیل کردند تا به آرزوی خودشان برسند و ایران را زیر چتر خودشان بیاورند در حالی که براساس اسلام نباید اجازه دهیم عزتمان را کسی پایمال کند و دین به ما دستور داده که باید عزت خود را حفظ کنیم.

آیت‌الله ناصری تصریح کرد: رأی دادن یعنی حفظ عزت و بی‌تفاوتی نسبت به انتخابات و عدم حضور در پای صندوق رای، یعنی نسبت به ضرر‌هایی که دشمنان به کشورمان می‌زند بی تفاوتیم، اما این روحیه بی تفاوتی از ملت ایران دور است.

وی با اشاره به حضور پرشور مردم در ساعات اولیه رأی گیری ادامه داد: مردم تا الان خوب حضور داشته‌اند و به کوری چشم دشمنان ان‌شاالله انتخابات خوبی خواهیم داشت و شاهد شور انتخابات خواهیم بود و مردم در زمینه احساس مسئولیت خواهند کرد.

اما جمعه یزد گفت: هر چند که دشمن بر ملت ایران فشار می‌آورد تا مردم را از صحنه خارج کنند، اما مردم ما بیدار هستند و با اینکه دشمنان می‌خواهند مردم سست شوند و در صحنه نباشند، اما مردم پاسخ درخوری به آن‌ها خواهند داد و نظام اسلامی را به اوج قدرت خواهند رساند.
ارسال نظرات