امام جمعه اردبیل گفت: حفظ اقتدار ملی دِینی بزرگ بر گردن ملت ایران اسلامی است و این مهم به عنوان یک ظرفیت و قابلیت برای تمامی فعالیت‌ها است.
کد خبر: ۹۳۵۱۸۱۹
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۷

حفظ اقتدار ملی دِینی بزرگ بر گردن ملت ایران اسلامی است‌

آیت‌الله سیدحسن عاملی در حاشیه شرکت در انتخابات در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج در  اردبیل  اظهار داشت: حفظ اقتدار ملی دِینی بزرگ بر گردن ملت ایران اسلامی است و این مهم به عنوان یک ظرفیت و قابلیت برای تمامی فعالیت‌ها است، اعم از فعالیت‌های تجاری، امنیت، باج ندادن به دشمنان، تعامل محترمانه، عدم فضول‌خواهی، عدم برنامه‌ریزی خطرناک برای آینده کشور که بسیار حائز اهمیت و اساسی است.

وی بیان کرد: صیانت از اقتدار مربوط به هیچ جناح و گروهی نیست، بلکه وظیفه و مسئولیتی  بر گردن ‌ملت ایران اسلامی است، چرا که اگر اقتدار بشکند چراغ سبزی به دشمنان داده می‌شود و تاسف انگیز است که هر چیزی که از دست می‌رود به خاطر از دست دادن اقتدار است.

امام جمعه اردبیل بیان کرد: ادای دین در برابر ملت ایران اسلامی و شرکت گسترده در عرصه انتخابات عبادت بزرگی است و بی‌شک حساب ویژه‌ای در نامه اعمالمان با رای دادن باز می‌کنیم و مایوس‌سازی دشمنان در رای دهی آشکار و محرز می‌شود.

حفـــظ اقـــتدار ملی دِیــــنی بزرگ بر گــــردن مــــلت ایــــران اســــلامی است‌

عاملی بیان کرد: دشمنان درصدد هستند تمامی زیرساخت‌های ما را زیرسؤال برده و به دنبال تضعیف اقتدار هستند، چرا که کشوری که اقتدار خود را از دست داده به ایالتی از ایالت‌های آمریکا و زیرسیطره آن‌ها تبدیل می‌شود.

وی اظهار کرد: در طول چهل سال گذشته نظام ایران اسلامی عظمت خود را نشان داده چرا که در برابر تحریم‌ها توانست مقاومت کند، جمهوری اسلامی بزرگ‌ترین کارها را انجام داده و اگر تامین کالاهای اساسی مسئولان به صورت مناسب عمل شود بسیاری از مسائل و مشکلات حل‌شدنی است.

حفـــظ اقـــتدار ملی دِیــــنی بزرگ بر گــــردن مــــلت ایــــران اســــلامی است‌

امام جمعه اردبیل افزود: جنگ در برابر بی‌تدبیری هم‌اکنون وظیفه ما در عرصه انتخابات است و انتظار می‌رود مردم ایران اسلامی با مطالبه‌گری و مقابله با ضعف بتوانند مسئولان و دولتمردان را موظف کنند تا کارها و وظایفشان را به خوبی پیش ببرند.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل تصریح کرد: در حال حاضر به دولتی مقتدر و انقلابی نیاز داریم چرا که اگر دولت صحنه را ترک کند، کشورمان دچار ضربه اساسی خواهد شد که به همین منظور انتظار می‌رود مردم حتماً از فرصت حضور در انتخابات استفاده کرده و از حیثیت ملت دفاع کنند، چرا که این بزرگ‌ترین آرزو است که بتوانیم با رای دادن در راستای خدمت به ملت گام برداشته و در برابر آن‌ها ادای دین کنیم.

عاملی افزود: دشمنان به دنبال مایوس‌سازی و ناامیدی ملت ایران اسلامی هستند و در این برهه حساس کنونی بی‌شک فتنه‌ها ادامه خواهد داشت که در این زمینه بصیرت و آگاهی مردم برگ برنده ما در برابر این دسیسه‌هاست، از طرفی باید با تحلیل و بررسی، سخنان نامزدها و کاندیداها شفاف سازی شود، چرا که حاشیه‌سازیها ادامه دارد و انتظار می‌رود ملت ایران با در نظر گرفتن منافع ملی و مسائل کلان برای رفع مشکلات اقدام کنند.

حفـــظ اقـــتدار ملی دِیــــنی بزرگ بر گــــردن مــــلت ایــــران اســــلامی است‌

 

عــــــکاس ســـــعید زعــــفری هشــــــجین

ارسال نظرات