سازمان بسیج طلاب و روحانیون خراسان رضوی جهت مشارکت حداکثری آحاد مردم در انتخابات ۱۴۰۰ بیانیه‌ای صادر کرد که متن آن به شرح زیر است.
کد خبر: ۹۳۵۱۸۳۶
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ متن پیام به شرح زیر است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم

(أن الله لایغیرو ما بقوم حتى یغیروا ما بانفسهم) سوره رعد ۱۱
ملت عزیز و بزرگ ایران؛ به لطف خدا کشور سر بلند ما به همت دلسوزان و جوانان دلیر و سرافراز در همه عرصه‌ها آرایش جهادی و تلاش مجدانه به خود گرفته است؛ و در این مقطع حساس برای پیشرفت اعتلاء و حفظ امنیت خود احتیاج به صلابت و اقتدار بیشتری دارد.

همه می‌دانیم که امروز جنگ واقعی در جهان جنگ اراده‌ها است. هر ملتی بتواند در دستگاه محاسبانی دشمنان خود خللی وارد کرده و اراده طرف مقابل را سست کند، پیروز میدان است. در این مقطع که دشمنان قسم خورده ما بیش از هر زمان دیگر، با بسیج معاندین و امپراطور رسانه‌ای در تکاپوی شبهه افکنی و بی ارزش نشان دادن توانمندی‌ها و پیشرفت کشور بوده و مصمم است تا با سیاه نمایی و القای بی رغبتی مردم حضور آن‌ها را در انتخابات کمرنگ نماید.
 
حضور پرشور برای انتخاب اصلح تضمین کننده امنیت و اقتدار ام القرای جهان اسلام و موجب شکست توطئه‌های استکبار جهانی و سر سپردگان ذلیل منطقه‌ای شان خواهد بود. البته در طول ۴۳ سال عمر بابرکت انقلاب اسلامی، ملت غیور ایران اسلامی با ایستادگی در مقابل استکبار جهانی در سایه رهبری حکیمانه فقیه و سیاست مدار جهان حضرت امام خمینی (ره) و نایب خلفش مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) با مقاومت مثال زدنی، در همه صحنه‌های مبارزه و تقابل با دشمنان توانسته اند نقشه‌های شوم آنان را بی اثر نموده و در اوج عزت و عظمت همچنان باقی بمانند لذا برهمه ما به عنوان یک تکلیف و واجب عینی که قضا ندارد لازم است تا همچون گذشته در این مقطع حساس از انتخابات که ثمره‌ی خون هزاران شهید گرانقدر انقلاب اسلامی است حراست نماییم.
 
در این مهم خاضعانه از تمامی اقشار و آحاد ملت مومن و انقلابی و زمان شناس به ویژه نسل پیشرو و پیشران و آینده سازان جوان دعوت می‌شود تا به منظور حفظ و استمرار امنیت، عزت، اقتدار، سربلندی و آبروی کشورمان در انتخابات حضور یافته و حماسه دیگری را خلق نمایند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها