مشارکت مردم در انتخابات نشان دهنده اقتدار ملی است

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان سرخه گفت: مشارکت در انتخابات وظیفه اجتماعی و حق مردم است و نشان دهنده اقتدار ملی است.
کد خبر: ۹۳۵۱۸۵۶
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ با نزدیک شدن به انتخابات 1400 نشست سیاسی بصیرتی، با موضوع انتخاب اصلح  با سخنرانی سرگرد مهدی ادهم فرمانده سپاه ناحیه شهرستان سرخه در جمع خواهران بسیجی پایگاه فاطمه زهرا (س) برگزار شد.

سرگرد مهدی ادهم در این جمع ضمن تبریک دهه کرامت اظهار کرد: کارگزاران اصلح باید توسط مردم انتخاب شوند و باتوجه به اینکه حضور حداکثری ملت در انتخابات موجب خنثی شدن توطئه دشمنان است هرچه مشارکت بیشتر باشد دشمنان ناامید می‌شوند.

وی با بیان اینکه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله) حضور و مشارکت مردم در انتخابات را از لحاظ بین المللی نشان‌دهنده اقتدار ملی دانستند، بیان داشت: مشارکت در انتخابات وظیفه اجتماعی و حق طبیعی هر فرد می‌باشد و با حضور در پای صندوق های رای زمینه ناامیدی دشمنان را فراهم خواهیم کرد.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان سرخه با اشاره به اینکه مشارکت در انتخابات وظیفه اجتماعی و حق مردم است ‌و سرنوشت چهار سال توسط مردم رقم می‌خورد، گفت: دشمن تلاش می‌کند که مردم را برای عدم حضور در انتخابات ترغیب کند، اما برای تداوم انقلاب، خون ها تقدیم کرده ایم و در پای صندوق های رای حضور پیدا خواهیم کرد.

ادهم در خاتمه عنوان کرد: مشارکت مردم بدون تردید در جهت منافع ملی است و این حضور می تواند نا امید کردن دشمنان و قدرت های استکباری را به همراه داشته باشد.

 این برنامه با دکلمه خوانی بصیرتی حماسی نوجوان بسیجی رقیه ادهم  فعال فرهنگی حلقه شهید حسین سنگسری  همراه بود.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار