ایران؛ ایران - قاسم! ایران؛ ایران - قاسم!

به گوشیم قاسم جان!!!

از قاسم سلیمانی به ملت ایران؛ از قاسم سلیمانی به ملت ایران؛ مفهومه؟ ( ملت ایران: قاسم جان به گوشیم) قاسم: کفتارها و لاشخورها بلند شدن؛ 59 میلیون ُنقل بریزید رو سرشون – مفهوم شد؟
کد خبر: ۹۳۵۱۹۴۱
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۷

 

ملت ایران:

قاسم جام مفهومه. چشم- چشم همه بچه ها گوش به فرمان هستند. نقل ها آماده است؛ قاسم جان، منتظر باش (امروز جمعه) صندوق ها را نقل باران می کنیم! مفهوم شد؟

قاسم:

ممنون! برادران و خواهرانم! جهان اسلام پیوسته نیازمند رهبری است؛ خمینی بزرگ و پاک ما، ولایت فقیه را تنها نسخه نجات‌بخش این امت قرار داد؛ لذا چه شما که به‌عنوان شیعه به آن اعتقاد دینی دارید و چه شما به‌عنوان سنّی اعتقاد عقلی دارید، بدانید [باید] به‌دور از هرگونه اختلاف، برای نجات اسلام خیمه ولایت را رها نکنید. خیمه، خیمه رسول‌الله است.

قاسم:

امروز قرارگاه حسین‌بن علی، ایران است.  جمهوری اسلامی حرم است و این حرم اگر ماند، دیگر حرم‌ها می‌مانند. اگر دشمن، این حرم را از بین برد، حرمی باقی نمی‌ماند، نه حرم ابراهیمی و نه حرم محمّدی(ص). مفهوم است؟!

اساس دشمنی جهان با جمهوری اسلامی، آتش زدن و ویران کردن این خیمه است، دور آن بچرخید. والله والله والله این خیمه اگر آسیب دید، بیت الله الحرام و مدینه حرم رسول الله و نجف، کربلا، کاظمین، سامرا و مشهد باقی نمی‌ماند؛ قرآن آسیب می‌بیند.

 ایران – ایران؛ قاسم!

ایران – ایران؛ قاسم!

قاسم جان (یک ایران) به گوشیم

قاسم:

حواستون باشه به‌کارگیری افراد پاکدست و معتقد و خدمتگزاری به ملّت، نه افرادی که حتی اگر به میز یک دهستان هم برسند خاطره‌ خان‌های سابق را تداعی می‌کنند.

مقابله با فساد و دوری از فساد و تجمّلات را شیوه خود قرار دهند.

در دوره حکومت و حاکمیت خود در هر مسئولیتی، احترام به مردم و خدمت به آنان را عبادت بدانند و خود خدمتگزار واقعی، توسعه‌گر ارزش‌ها باشند، نه با توجیهات واهی، ارزشها را بایکوت کنند.

 ملت ایران:

قاسم جان! خیالت تخت! بچه ها حواسشون جمع ِ جمع ِ عملیات از ساعت 7 صبح شروع شده صندوق ها پر از نقل شده؛ لاشخورها و کرکس ها بالشان شکسته؛ کفتارها هم توی باتلاق گیر کردند. مفهوم شد؟

قاسم:

آره – آره گرفتم! خیلی عالیه - همین  ِگرا را بزنید امانشان ندهید. نفسشان بریده چیزی تا پیروزی نمونده ....

 

«علی اشرف خانلری»

ارسال نظرات
آخرین اخبار