خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بهار خبر داد

برگزاری اردوی تربیتی، بصیرتی برای بسیجیان شهرستان بهار

بهار-مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بهار از برگزاری اردوی تربیتی، بصیرتی و فرهنگی همراه با برنامه متنوع برای بسیجیان شهرستان بهار خبر داد.
کد خبر: ۹۳۵۱۹۵۰
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۵

برگزاری اردوی تربیتی، بصیرتی برای بسیجیان شهرستان بهارفاطمه کتابی‌اصل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار اظهار داشت: اردوی تربیتی، بصیرتی و فرهنگی همراه با برنامه متنوع در راستای روشنگری و دعوت به حضور پر شور در انتخابات با توجه به فرامین حضرت آقا برای ۶۱۱ نفر از بسیجیان، فرماندهان، سرگروهان و رای اولی‌های پایگاه‌های مقاومت حوزه حضرت فاطمه الزهرا (س) شهرستان بهار برگزار شد.

وی با بیان اینکه انتخابات سرنوشت‌ساز است، گفت: دشمنان انقلاب با همه امکانات سعی در تشویق مردم به حضور کمرنگ در انتخابات دارند و می‌خواهند با پررنگ کردن زمینه‌های مشکلات اقتصادی موج نارضایتی را تشدید کنند.

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بهار تصریح کرد: مردم بصیر باید با شناخت موضوعات و مسببین این موج، نارضایتی را به نظام ربط ندهند چراکه انتخابات آگاهانه و درست می‌تواند بخش زیادی از مشکلات را برطرف و کشور را ‏در مسیر پیشرفت و آبادانی به جلو پیش ببرد‎.

وی عنوان کرد: مثل همیشه مردم ولایت‌مدار و انقلابی با حضور پرشور در صحنه انتخابات مشت محکمی بر دهان استکبار و در رأس انها اسرائیل و صهیونیست خواهند زد و بار دیگر حماسه حضور را به رخ جهانیان خواهند کشید.

کتابی‌اصل ابراز داشت: هر کدام از ما باید با رجوع به فرامین گهربار رهبر انقلاب در مورد کاندیدای اصلح و مشورت با نخبگان و بزرگان آگاهانه و با بصیرت پای صندوق‌های رای حاضر شویم و با هر رأی خود که در صندوق می‌اندازیم با شهدا، امام شهدا و رهبری اعلام بیعت کنیم.

وی با بیان اینکه باید با ‏حضور گسترده در انتخابات و انتخاب فرد اصلح بار دیگر با آرمان‌های انقلاب تجدید پیمان کنیم، اظهار داشت: در راستای روشنگری و دعوت پرشور به انتخابات نشست بصیرتی با حضور سردار مظاهر مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین استان همدان و هادی سیاسی حجت السلام عباسی برای بسیحیان برگزار شد و در حاشیه این مراسم نشست چهره به چهره و پرسش و پاسخ در خصوص انتخابات، مسابقه نقاشی و پیاده روی همراه با اهدای جوایز به نفرات برتر برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات