استاندار لرستان با تاکید بر اینکه به هیچ وجه اجازه بی نظمی در فرآیند برگزاری انتخابات را نمی‌دهیم، گفت: نامزدهای متخلف را از عضویت در شوراهای اسلامی محروم می‌کنیم.
کد خبر: ۹۳۵۱۹۷۱
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سید موسی خادمی امروز  در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات لرستان، خطاب به نامزدهای انتخاباتی شوراهای اسلامی اظهار داشت: شما تاکنون تلاش خود را کرده اید و تشکر می‌کنیم که در این امر سیاسی اجتماعی فعال شده اید، لذا امروز تنها تک رأی خود را بیاندازند تا نتایج اعلام شود.

وی با بیان اینکه از هواداران نامزدها می‌خواهیم دیگر تبلیغ نکنند و تجمعی جلوی شعب نکنند، تصریح کرد: اگر احیاناً نامزدی به نتایج ایرادی دارد یا نظری دارد، روش قانونی پیش بینی شده است و سیستم‌های نظارتی وجود دارد و اعتراضات خود را می‌توانند به فرمانداری‌ها و هیئت‌های اجرایی و نظارت بدهند، ما قول می‌دهیم مطابق قانون رسیدگی کنیم.

استاندار لرستان با تاکید بر اینکه به هیچ وجه اجازه بی نظمی در فرآیند برگزاری انتخابات را نمی‌دهیم، افزود: اگر کسی قوانین را رعایت نکند حتی اگر انتخاب هم شود از طریق هیئت حل اختلاف می‌توانیم فرد متخلف را از عضویت محروم کنیم.

خادمی یادآور شد: با انتخاب کار شورا تمام نمی‌شود، اگر فرد متخلفی در این روز و روزهای آینده کار غیرقانونی انجام دهد در تاییدیه نهایی او مؤثر است.

وی خاطرنشان کرد: باز هم از مردم تشکر می‌کنم و امیدوارم در پایان روز یک انتخابات پرشور و با نتیجه خوب را داشته باشیم.

ارسال نظرات