خبرهای داغ:
به مناسبت فرا رسیدن دهه کرامت و میلاد حضرت امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) جشن همسران و دختران پاسداران سپاه ناحیه مقاومت بسیج دامغان در محل این سپاه برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۵۲۰۲۰
|
۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان؛به مناسبت فرا رسیدن دهه کرامت و میلاد حضرت امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) جشن همسران و دختران پاسداران سپاه ناحیه مقاومت بسیج دامغان در محل این سپاه برگزار شد.

در این برنامه که با رعایت دستورالعمل های بهداشتی اجرا شد سرهنگ محمدحسین تقی پور فرمانده سپاه ناحیه دامغان ضمن عرض تبریک اعیاد گفت: همسران پاسداران همانند این نیروها در موفقیت های آنها سهیم بوده و با صبر و همراهی خود به انجام بهتر ماموریت های سپاه کمک می کنند. همسران پاسدار با فراهم آوردن محیطی آرام و سالم برای خانواده زمینه آرامش فکری نیروها را فراهم کرده و در نتیجه پاسداران با آسودگی خاطر از محیط خانه به انجام کارهای خود می پردازند.

ایشان با اشاره به موضوع انتخابات افزود: امروز انتخابات از اهمیت ویژه ای برخوردار است و همانگونه که رهبری عزیز فرمودند حضور حداکثری و انتخاب فرد مناسب مد نظر است. شما عزیزان باید علاوه بر شرکت در انتخابات به تشویق دیگران جهت شرکت در انتخابات پرداخته و اهمیت این موضوع را تبیین نمایید.
شعرخوانی، اجرای گروه سرود، مولودی خوانی ، جشن تکلیف رای اولی ها و تقیدر از دختران از جمله برنامه های اجرا شده در این برنامه بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها