فرمانده پایگاه نرجس خاتون روستای اروانه از توزیع 100 بسته مواد غذایی بین خانواده های نیازمند و آسیب دیده از کرونا خبر داد.
کد خبر: ۹۳۵۲۰۳۹
|
۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۶

طاهری فرمانده پایگاه نرجس خاتون اروانه در خصوص نحوه توزیه این بسته ها در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سرخه اظهار کرد: هدف از این پویش، فراگیر شدن مفهوم مواسات در جامعه‌ی اسلامی است. در بیان رهبر انقلاب اسلامی، مواسات یعنی «همراهی کردن و کمک کردن به برادر مؤمن در همه‌ی امور» است.

وی افزود: ما بسیجیان نیز با پیروی از منویات مقام معظم رهبری در طی چند مرحله اقدام به کمک و توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان کرده و در این دوره باتوجه به افزایش قیمت میوه ها و عدم توانایی خرید آن توسط خانواده های نیازمند؛ 100 بسته شامل میوه و مواد غذایی به همت بسیجیان آماده و با حفظ شان و منزلت آن ها در بین نیازمندان توزیع شد.

فرمانده پایگاه نرجس خاتون اروانه ادامه داد: در این سنت حسنه انفاق که با همکاری خیرین، بسیجیان و توسط گروه های جهادی در طی مراحل مختلف بسته های معیشتی تهیه و توزیع می شود، امیدواریم بتوانیم باری را از دوش سرپرستان خانوار برداریم.

طاهری در خاتمه گفت: امیدواریم با همدلی، همیاری و رعایت مسائل بهداشتی، بیماری کرونا را شکست داده و مشکلات را پشت سر بگذاریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها